Gå til innhold

ennak


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

hei jeg bor også i oslo og vil gjerne ha noen navn på de som du anbefaler....jeg er så spent og redd om dagen. Føler allerede at jeg er litt verre, men det kan også bare være noen dårlige dager... krysser fingre for det. Det værste er vel at jeg ikke har så forståelsesfull lege, men vet ikke om noe n bedre heller, samt at legen jeg har er rett i nærheten slik at det er grit å komme seg dit...men jeg er bare i min 5 uke...så mye kan skje enda....tusen takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rockesmurf!

Jegvil anbefale deg å ta kontakt med Brit Stuge på Fysioterapi A/s. Hun er dyktig på bekkenløsning. Vet ikke om hun tar pasienter selv, men hun kan hvertfall fortelle deg hva du bør gjøre. Kan anbefale Nimi på Ullevål ( Hedvig) og Fagerborg fysioterapi. Sistnevnte har flere som jobber mye med bekkenløsning. I forhold til et nytt svangerskap er jeg blitt anbefalt at man bør få til fysioterapeut for å få behandling og øvelser helst før man begynner å merke noe.

Ellers har jeg bl.a prøvd akupunktur på "klinikk for alle". Nina anbefales!

 

Ser du skriver at du ikke er fornøyd med fastlegen din. Jeg hadde samme problemet, og måtte skifte to ganger før jeg ble fornøyd! Det er så viktig å ha en lege som tar en på alvor. Jeg ble faktisk anbefalt å få meg en mannlig lege - og det fungerte bra for meg!

Lykke til - og håper du ikke merker så mye til bekkenløsningen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. Jeg skal ringe på mandag til fysioterapi A/S. Gikk der etter sist svangerskap, men husker ikke navnet hennes. akkupunktur har jeg aldri prøvd. Har liksom ikke trodd helt på det, men det er vel på tide å prøve ut det også......ellers så er jeg egentlig bare fortvilet.. Trodde aldri jeg skulle merke det så tidlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...