Gå til innhold

Er det for sukkersøtt når...


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg syns det er litt morsomt. Vi er tre søstre med samme forbokstav som min mor, halvbroren min har samme forbokstav som sin halvsøster igjen..Er liksom litt varemerket vårt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, synes det er bare morsomt! Men om navnene blir alt for like blir det litt dumt, for det er jo tross alt helt forskjellige individer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, er greit så lenge det inne blir som Mathias og Mathilde f.eks... det blir for likt, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn får det, og jeg syns absolutt ikke det er sukkersøtt - heller litt koselig og gjennomtenkt, mener nå jeg =)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, jenter! Et av favorittnavnene er Simon, og da jeg snakket med noen venninner, syntes en av de at det ble for "sukkersøtt" med samme forbokstav som Sunniva. Ble litt overrasket, faktisk, hadde ikke sett det sånn i det hele tatt...

 

På den annen side; blir det Simon, må jeg bytte etternavn til gubbens (og Sunnivas) - for jeg heter Simonsen :-). Babyen skal uansett ha pappaens etternavn den også, men synes det blir rart med en sønn som heter Simon om jeg heter Simonsen. Litt artig om det blir Simon, egentlig, for da får jeg videreført min pappas etternavn indirekte..... Mye å ta hensyn til, gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du skal gå for Simon :-) det er kjmepefint, og passer godt sammen med sunniva, ble ikke for likt!

Dessuten hadde det jo vært morsomt å kalle opp pappan din på en litt annerledes måte!

(enig i at du da burde bytte etternavn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva og Simon var jo kjempefint!!! Da jeg lå på barsel etter å ha fått førstemann var der ei dame som fikk nummer 6 og 7!! Alle barna hadde navn på J. Syns bare det var artig jeg da, blir litt ekstra artig for ungene også tror jeg, blir liksom "vår greie" som ei over her skrev...

 

Lykke til, satser på at du får en Simon og jeg ei Synne da:-)

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...