Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 dette er seriøst og ikke krangle innlegg!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Nei, ikke mora og broren min. Men faren min derimot! Hva har mora og broren din gjort deg? Faren min stiller aldri opp.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Nei , men jeg hater svigermora mi så intenst at jeg ikke har hatt kontakt med henne på flere år.Hun er ikke velkommen hjem til oss.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 nei, jeg elsker moren min. Bare lurer på hva som har skjedd siden du føler det slik, er det ikke noe du kan gjøre for å bedre forholdet til moren og bror din?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 til mora mi er det ingenting jeg kan gjøre har prøvd mange ganger men det blir alltid feil ut av det og da er det jo min feil da ser dere så nå har jeg ingen kontakt med henne og det er vel ca en månde eller noe siden den ble brutt
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 skulle ønske jeg hadde en mor jeg kunne velge om jeg ville hate eller ikke... Var uvenner med mamma i mangen år jeg, frem til hun ble syk, da ble vi venner og hhadde kjempegod kontakt, frem til hun døde... Så jeg skulle gjerne bare hatt en mor jeg... Tenkt over den siden av saken anonym ?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 ja, jeg hater mamma!!! hun er en egoistisk, manipulerende dritt som ikke vil noen andre enn seg selv noe godt. hun har ikke en gang sett barnebarnet sitt, selv om hun vil aldri så mye. broen der er brent for lenge siden, og jeg har ingen planer om å bygge den opp igjen
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Jeg har vært borti det også ja, men nå er alt bra. Og kontakten er tlbake som den burde være.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Hvorfor hater du de?Hva har de gjort med deg?Er det sjalusi fordi de har bedre kontakt med hverandre?Hate er et sterkt ord.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 Til HI! Jeg er ikke den anonyme over her, selv om du kanskje tror det. Klem fra meg (you know who)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå