mammammama Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Har bestilt flybill til Malaga - hurra hurra! Sitter på nettet og leter etter et sted å bo, vet ikke hvor jeg skal velge. Er så vanvittig mye som ser deilig ut. Noen som er kjent i området og har gode tips?? Skal reise med en liten frøken på snart 3 år, gleder meg veldig!
Tre flotte gutter Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Har selv vært i en by som heter Nerja, ganske koselig, og mange hus og leiligheter til leie. Det er bl.a. en lang fin strand litt "nedenfor" byen (husker ikke hva den heter), så det kan være lurt å leie et sted i nærheten av den hvis man reiser med barn. Nerja har mange koselige restauranter og butikker i sentrum. Ca. 45-50 minutter fra Malaga flyplass - men kan ta lenger tid i rush-trafikk. Kanskje den som leier ut hus kan ordne transport (ikke uvanlig), ellers anbefales leiebil.
center Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har bodd i Fuengirola selv noen år, og det er et sted å anbefale for småbarnsforeldre. Det er kilometer med strender, masse koselige restauranter med god mat og god shopping. Byen er også rimelig stor så du blir ikke fort lei. Kan anbefale parque antiquo de mijas- stor vannpark og tivoli world. Kjempe gøy, begge deler. På strandpromenaden er det mange bra hoteller. Noen jeg kan anbefale er PYR og Las palmeras. De ligger 5 meter fra stranden, og har basseng. Sjekk ticket.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå