Gå til innhold

Trene?


27år nr.4

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå nr. 3. Jeg er 5+5 og har kjent av bekkenlösninga i en uke allerede :(

Med förste födte kjente jeg av bekkenlösninga bare så vidt det var. Med andre födte så ble jeg sykmeldt når jeg var seks mnd på vei.

Og nå kjenner jeg det er på gang igjen. Derfor lurer jeg på hva jeg skal gjöre med treninga? Skal jeg fortsette som för eller skal jeg la väre å trene?

Jeg blir stiv bare jeg har gått litt mye en dag.

Kjenner stikkninger hele dagen, og utover ettermiddagen så gjör det vondt å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Da er det bare å ta det med ro - og ikke anstrenge hverken ben eller bekken. Det blir bare værre! Jeg fikke mine plager ganske raskt. (ca. Uke 10) og ble sakte men sikkert værre. Jeg er nå 100% sykemeldt i 6.mnd (har vært det i ca 2 mnd). Går regelmessig til fysioterapaut, og hun formaner om at jeg ikke skal gå på tur en gang. De eneste former for trim hun anbefaler med bekkenløsning er sykling og bassengtrening. Faren er at man vil slite med det i lang tid etter svangerskapet. Så vi får se på det som en ivestering i en "frisk" barselstid...til tross for at det er drepen.

Lykke til - og håper det ikke forverrer seg for deg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...