Gå til innhold

Kjøpe kjole via ebay.com...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært der inne å kikket og det er helt utrolig hvilken pris man kan få en nydelig kjole til der. Men er det noen som har handlet der?

Lurer på en del ting:

 

Hvor lang leveringstid er det?

Hva tilsvarer str? (går i 6-8-10 osv)

På enkelte kjoler står det ikke str. Har de da alle?

Hvordan er kvaliteten?

 

De ser jo nydelige ut, men det gjør jo det meste på et reklamebilde :-)

Falt veldig for en der, men er usikker på om jeg tør bestille.

Men når man får en kjole til 2.500,- så er det ikke all verden å ta sjansen på heller egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tror ikke at jeg hadde tatt sjangsen på det- i og med at det er så store forskjeller på str. 48 er en str 18- det vet jeg.

Ta heller å prøv skjoler- eller bestill skreddersydde skjoler- for eks på qxl.no!!!

 

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal alltid stå hvilke mål kjolen har. Hvis ikke må du kontakte selgeren. Sjekk alltid feedback'en til selgeren og når de sist solgte kjoler. Det er som regel de samme merkene som du finner i brudebutikker internasjonalt og også i Norge. Søk litt rundt på ebay eller nettet generelt etter kjolenavnet.

Har kjøpt en del ting på ebay og hvis eg noen gang kommer til å gifte meg så bestiller jeg nok brudekjole fra ebay (usa). Hvilken kjole er det du har sett på?

 

Froggi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av selgerene har bytteordninger hvis kjolen mot all formodning ikke skulle passe.Du kan jo få tilpasset kjolen her i Norge om det skulle være noen mm/cm her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...