Gå til innhold

Hva gir dere i morgengave til mannen?


mamman til gogutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har spurt om det samme her inne. Hvis du leter litt lenger bak i forumet...(tror det var side 4 eller 5), så har det kommet inn mange gode forslag.

 

Håper det kan være til hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på klokke, slipsnål og knapper. Tenker også på om jeg skal booke en romantisk storby helg til oss i Paris før jul, koselig å ha noe å se frem til. Ellers ønsker han seg også bunad, tenker på om jeg skal kjøpe noe sølv til den.

 

Har kanskje din kjære en lideskapelig hobby??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg kjøpte gitar til min mann og han ble kjempeglad!

han ønsket seg ikke noen av de tradisjonelle gavene sa han klart i fra så da måtte jeg slite litt he he

 

så til bursdagen blir det gitarkurs thihi

 

jeg fikk smykker og så et plan-fadderbarn synes det var en nydelig gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da broren min giftet seg fikk han dansekurs i morgen gave av min svigerinne- det var fin gave som begge har glede av da!

 

hun fikk symaskin..veldig romantisk hihi godt vi er forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har kjøpt konsert-bilett til min kjære. (Iron Maiden) + reise og hotell opphold i Oslo :o)

Så er jeg i kontakt med de som arangerer det for muligens å klare å gjøre sånn at får treffe de backstage etterpå!

 

Min type bryr seg ikke noe om ringer og smykker å sånn, så derfor fant jeg ut at dette var sikkert like greit :o)

 

Lykke Til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! ej ga minn mann verktøy i morgengave, ei skikkeli high tech skrumaskin å ei sirkelsag! Han blei kjempeglad for han er ingen smykke mann, vil heller ha ting han har bruk for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke mer penger igjen etter dyrt bryllup. Og vi har ikke behov for noen gave, vi har jo fått hverandre. Men vi skal spare til lang weekend til paris når penga begynner å komme inn igjen. Det var noe vi ble enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal tilbringe natten på ei bryllupssuite til 4000,- for en natt!!!!!! det er morgengave nok etter vår lommebok:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...