Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Dette er var vår prosedyre: - bære baby på tvers foran med ene håndflate under magen og vugge litt att og fram - varmeflaske (ikke så fryktelig varm) mellom beina dine når du sitter, og legg så baby på fanget ditt med magen ned mot flaska - sett baby på magen din mens du ligger (hvis babh ikke er for liten, da) - legg baby på rygg på låra dine når du sitter, og så presser du knærne til babyen opp mot magen hans/hennes Dette var vanskelig å forklare! Håper du skjønte noe av det og lykke til!
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 hadde kolikkbaby, så jeg har en del tips. ingen som hjalp her, men kan jo hjelpe din...? -sukkervann (1-2 ss kokt opp med 1 dl vann som avkjøles) -varmt bad, som hun andre her sier, og varmeflaske -legg babyen på rygg og bøy bena opp mot magen mens du masserer/trykker under føttene (fotsoneterapi i tilfelle babyen har mye luft eller avføring som må ut) hmm...kommer faktisk ikke på noe mer jeg... virker som jeg har glemt hvordan vi hadde det den perioden... heldigvis egentlig! hvor gammel er babyen din? er den sånn ofte?
Gjest Skrevet 29. april 2006 #7 Skrevet 29. april 2006 Er ikke ofte det er så ille som det var ikveld. Han sover nå, heldigvis. Roa seg med kveldsstellet *puh* Litt svett. Får ikke til det der med å bøye beina opp mot magen og masere under føttene. Han er så sterk og nekter å holde beina sånn og det er veldig begrensa hvor mye makt jeg bruker for å få det til.....så den nytter ikke, dessverre. Litt dumt, for har hørt at den skal være ganske effektiv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå