Gå til innhold

Lett sportsvogn med tre hjul som man kan ha begge veier og som har bag til nyfødt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vognen, men foreløpig står den bare der og smiler til oss:-) Termin idag, så håper jo å få brukt den så snart som mulig. Kan være enig i det med kalesjen på sportsdelen (særlig i Bergen hvor man trenger litt ly for vær og vind). Men bag-kalesjen kan settes over, og den er solid og fin.

Forhørte meg litt med de som har erfaring med denne vogna før vi gikk til innkjøp, og alle var positive:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vogna stor når den er lagt sammen? Har en liten stasjonsvogn, vil gjerne ha plass til vogna yten å ta av hjulene....må det m duovogna mi, styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den og har hatt den i bruk i nesten ti måneder. Var superfornøyd med bagen, den er stor og lun og helt super. Brukte den som bilsete helt til babyen ble seks mnd, og den fungerte som seng når vi var på besøk rundtomkring - den kan vugges når den står på gulvet.

 

Trilleegenskapene er helt supre- kunne ikke tenke meg vogn med forhjul som ikke kan roteres 360 grader, men det er også veldig greit å kunne velge fast forhjul fra styret på vognen. God fjæring - vi har brukt den "off-road" også.

 

Vi leide bilsete etter at vi sluttet å bruke bagen i bilen - det var veldig greit å kunne smekke setet rett på understellet, men jeg hadde nok klart meg helt fint uten denne muligheten også (går ikke så ofte på kjøpesenter).

 

Da baby rundet halvåret byttet vi til sportsdelen. Den er jo selvsagt ikke pålangtnær så lun som bagen, og det tok litt tid før jeg vente meg til det. Kalesjen er helt riktig nokså vinglete, men jeg har sydd igjen lommene på siden og det er faktisk lunt inni vognen (jeg har sjekket mange ganger for det SER jo ikke lunt ut!) Jeg synes kanskje også det er litt plundrete å sette på bøylen som barnet kan holde seg i sittestilling, men det går bedre etterhvert.

 

Det er dumt at det ikke er noe fottrekk som hører til vognen; posen man kan kjøpe (og som vi har, varm og god) tror jeg barnet raskt vokser ut av, og derfor har jeg sydd eget trekk til vognen til å ha utenpå pose og bøyle. Så nå SER den lun ut også.

 

Nå som baby er rundt 10 mnd er jeg storfornøyd også med sportsdelen. Som nevnt ovenfor er bagen suveren, og jeg tror nok at vi summa summarum hadde valgt den samme vognen om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg kan også legge til at vogna er stødig. Noen hevder at den er litt bred; kommer ikke inn på alle trikkene i brussel og london... men om man stort sett holder seg her i landet er jo ikke akkurat det noe problem. Vi får uansett plass til vognen i vår lille og lite familievennlige bil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er i såfall en liten operasjon også.. På Quinny 3 XL tar det vel sånn ca 15 sekunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaguaren har roterende fronthju. 360 grader, og det kan låses.

 

Marlin er litt annerledes, har ikke helt sjønt mekanismen, men som jeg har sjønt det sp har den ikke roterende framhjul, bare at man kan svinge litt med det. Mulig jeg tar feil altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...