Gå til innhold

Flere som gruer seg til fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært igjennom det før og kan ikke huske det som noen vond opplevelse, men har begynt å grue meg nå. Er utrolig lei svangerskapet også, har smerter hele tiden og utrolig til nedpress. Er 3 uker til termin da og mye forberedelse igjen (har litt hetta for å ikke bli ferdig tidsnok ;o) ), så jeg håper at jeg gruer meg mindre nærmere fødselen. Samtidig tror jeg at fødselen snart nærmer seg, men det er kanskje også bare angst for å måtte dra fra et rotehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig.

Jeg gruet meg minst til fødselen med førstemann.

Eller dvs jeg gruet meg overhodet ikke.

De andre har jeg hatt litt slik jeg oppfatter du har det.

Men når terminedatoen kommer, og går, så er det samme søren, og selv om jeg har skikkelige rier er det bare deilig, for ENDELIG skjer det noe.

Selvsagt blir det litt verre etterhvert, men man merker fort at dette har man gjort før. Jeg opplevde å gå tilbake til ett mønster innarbeidet sist. Sånn var tredje fødselen og.

Nå gruer jeg meg over hodet ikke, men er kanskje ikke kommet langt nok for det enda heller, hehe.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gruer meg. Noen dager går kjempefint, mens andre dager får jeg veldig angst. Har ei fra før, men hun ble tatt med keisersnitt. Nå blir det mest trolig vanlig fødsel og jeg gruer meg veldig. Men prøver foreløpig holde meg veldig rolig og ikke tenke så mye på det pga at jeg har 71 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gruer meg ikke, men pappan gjør. han er null forberedt og har nesten ikke fått tenkt på den lille i magen. har 2 gutter på 2 og 3 år. så vi har masse å gjøre hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her har vi en til som gruer seg. :) huff..

Dette er min første.. Har hørt masse fødselshistorier. Mange av dem var veldig betryggende å få høre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg bare litt, og det hjelper ikke at alle går rundt og forteller hvor grusomt vondt det blir og hvor forferdelig alt er. Er første gang for meg så jeg tar det litt sånn på sparken. For seint å angre seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...