Gå til innhold

Nattinatt :-)


mamman til luringen

Anbefalte innlegg

Jeg ble bare så nysgjerrig! Ser du hvor mange barn jeg kommer til å få i livet? Og evt når? Jeg har alltid hatt lyst til å adoptere i tillegg til å få egne barn, sier pendelen noe her?

 

Vi har en sønn på snart 2 år fra før. Jeg er født i april 1978, mannen min i juli 1974.

 

Håper du får tid en dag! :-)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ser ut som fire,kanskje fem unger på deg.Men fekk ikkje opp at du adopterer.Ser ut som to jenter og to guter.Gjerne til våren i 2007, april/mai,ei jente.Neste i 2010,ein gut.Ei jente i 2012.Fekk nei på fleire etter dette.

Eller så kan det jo bli ein attpåklatt seinere enn eg telte då.Men ta dette med ei klype salt.

Men spennende å sjå framover.Ha ei fin helg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Å guuud!! He he, har alltid sett for meg at jeg skal ha to biologiske og ett adoptivbarn jeg. Jøye meg, hva om du har rett da? Fire barn? Blir spennende å se, livet kan jo ta mange uante vendinger...

 

Kan jeg spørre deg om en ting til? Jeg er nyutdannet og driver og søker jobber. Tror du jeg får jobb snart? Sliter skikkelig økonomisk for tida...

 

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid, spennende greier dette!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja eg hadde nok ikkje tenkt meg fem den gangen eg fekk eldstejenta.Men som du seier,livet kan ta så mange vendinger.For meg vart det skilsmisse,og ein ny mann i livet mitt.Og to små til..

Får opp jobb på deg til hausten,i august.Og den gav eit tydelig ja på at økonomien vil bli bra.Trur den vil komme seg veldig eg..

Lykke til.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen, kjære deg! Om det stemmer at jeg får jobb i august, blir jeg veldig glad!! :-) Krysser fingrene for at du har rett, jeg skal gi deg beskjed om det stemmer.

 

Jeg sitter og lurer på om jeg skal spørre eller ikke. Jeg vil ikke mase eller presse deg til å svare. Jeg vet jo også at det er spådom og ikke en gitt sannhet, men det er som sagt spennende å høre hva pendelen sier deg.. Om du vil svare meg, så lurer jeg veldig på en ting til (håper ikke du føler et jeg prøver å utnytte snillheten din, jeg ble bare litt revet med av dette)... Ekteskapet vårt har vært "oppe til diskusjon" flere ganger. Kommer alle barna mine til å ha samme far?

 

Ha en fin dag, nattinatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendelen sa ja på at de kom til å ha samme far.Eg har eit havarert ekteskap bak meg,gift på nytt.Veldig viktig at begge to jobber for at det skal fungere,snakke saman,og vise nærheit,midt oppi alle ungene som me har rundt oss,og alt anna som skal svive rundt i ein kvardag.Og aleinetid dere to..Lykke til.Og ønsker dere alt godt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke mase mer, jeg ville bare si tusen takk for at du tok deg tid!!

 

Ønsker deg alt godt videre! Det står respekt av å være 5-barns mor!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...