Gå til innhold

Larvik, I`m baaack!!!


♥maxen min♥

Anbefalte innlegg

Sånn, med noen espressoer og masse mat og LITT rødvin og grapa innenbords er jeg tilbake og klar for treff!! Har hatt en fantastisk ferie, sett og opplevd mye, og vi er fremdeles like gode venner etter en uke oppå hverandre!! Ikke det at vi ikke skulle vært det da, men vi har liksom ikke hatt 9 dager sammen sammenhengende som vi har hatt nå...og det er så kos for han skal ikke på jobb før onsdag!!

 

Var det noe forrige uke el?? I så fall blir det det denne uken, dere kommer ikke utenom...hihihi, er litt gira etter ferien her enda så dere får bare unnskylde!

 

Hvem er keen og når??

 

Onsdag kl 1830?? Ikke kl 18 som sist da jeg satt der og blomstra for meg selv og trodde at ingen kom...men så kom dere allikevel da, og vips var jeg ikke ensom mer :o)))

 

Gamle Polo Club har jeg hørt det har åpnet noe nytt i, med tapas! Noen som er lystne eller mest klare for latte?? Wood Wood el den andre nye??

 

Og Beate kommer jo tilbake nå også! Så Beate; hvor vil du helst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjenna ...jeg er også tilbake fra nabosiden og er med på treff på onsdag om ikke noe kommer i veien...wood wood eller cafe passagen, samma for meg, men mener å ha lest at de stenger kl 18 på gamle Polo. Men det kan jo sjekkes nærmere...

 

er jo så mange gravide i larvik, ser mage ooooveralt....skjønner ikke at ikke fler er inne og sjekker treffsidene...men men.

 

Kiiine::::::::::::du får komme deg på nett snart da, du er jo aldri på msn heller;)hehe...joda, vet det tar tid, håper alt er bra med deg...

 

Håper mange kommer til uka...

puss och kramen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Hjemme igjen i dette kalde landet men det er litt deilig også. Jeg kommer på treff på Onsdag. Mulig jeg får med meg et par stykker også. Gleder meg til å treffe dere alle igjen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig at du kommer! Kan tenke meg du er passe brun og stor og fin nå!!! Har du vært på jakt?? Flere gravide som vil være med oss, så kos! Jo fler jo bedre! Skal prøve å ta sofan på Wood Wood jeg!!

 

Blir kos å se deg igjen, og velkommen tilbake til dette kalde landet langt i nord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så kjedelig, for idag skal selvfølgelig samboer jobbe kvelden igjen...alltid når jeg får med meg at det er treff så passer det ikke for meg!!! Og jeg som føler for å være sosial idag...huff!!!!

 

Treffes dere på dagen noen ganger??? Jeg er sykemeldt nå ha har en del tid å slå ihjel...;)

 

Dere må kose dere i kveld da, og skravle litt for meg også;)

 

 

Beate jeg vet hvem du er...ti hi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Mamma til Erlend+Jakob i magen!

 

Vi pleier å prøve å bytte på litt, annenhver uke kveldstreff og lunchtreff, så neste uke må du være med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey...! jepp det tar tid...har ikke nett ennå, sånn er det på landet vettu, masse greier hehe;)

Jeg kommer i kveld:)) blir koselig å se dere igjen, er jo en stund siden sist nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello....

 

Jeg kommer i kveld!! Håper de har plass til oss da... Er jo ikke så mange sitteplasser der. Ble litt skuffet over hele opplegget der, var nemlig der på lørdag, det var lite folk, dyr mat, hvis de hadde den maten man ville ha, vel og merke, også tok alt EVIGHETER... Satser på at de har skjerpet seg til i kveld ;-) Gleder meg til å se alle sammen! Spesielt Beate, hihi... Lenge siden, også kjenner jeg jo deg fra før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nå er jeg så nyskjerrig. Spurte de andre på treff i dag hva du heter men det var ingen av de som visste. Vær så snill..........................Hvem er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg har ikke vært på treff ennå...aldri fått det til å passe!! Men nå er jeg sm og da får jeg i allefallt tid på dagen!!!!

 

Ingvill heter jeg, kanskje du lettere husker hvis jeg sier kusina til Renè:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...