Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er oxo veldig plaget med dette, er ikke noe gått i det helle tatt ass, jeg bruker canesten for det... kjempe fin krem ass er for underlivssopp, må ikke bruke aplikatoren, men kan bruke kremen... det er noe jeg anbefaller sterkt å prøve da dette ikke er noe behagelig å gå med i lengden.. oxo blir det jo bare verre viss du ikke gjør noe..

Det er nok soppinfeksjon!

Jeg plagdes også med det tidlig i svangerskapet.. Fikk nesten ikke sove..

Ta en tur innom apoteket, der får du kjøpt Canesten salve med 1stk stikkpille i pakken, som du skal føre inn i kjeden, det fordi soppen også kan være der. Og da hjelper det ikke med bare salve. Hos meg begynte det å bli bedre allerede første dag. :) Og det var GODT! :)

Dem sa til meg at kjæresten min måtte også behandle seg, fordi det kunne komme tilbake til meg, når vi har sex.. Men vi brukte kondom en stund etter, har ikke hatt det siden da. :)

Salven skal du bruke i en uke ca. Og du skal ikke klø mer etter 3 dager. :)

Lykke til!

Klem:

Annonse

Du trenger ikke å ha holdt på med noe ulemskheter selv om du har fått soppinfeksjon i underlivet:). Dette er nemlig normalt, og lettere å få dersom du er gravid. Jeg vet ikke helt hva som er grunnen til at det kommer, men det anbefales vertfal å ikke bruke for stramme bukser, og bomullstruser(ikke syntetiske). Sopp gjennkjennes foresten med at du får en gulaktig utflod med litt klumper i(osteaktig konsistens).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...