Gå til innhold

Kløe i Underlivet


heavenangel

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for 2 gang, og har nå plutselig fått kløe i underlivet, og det er ikke noe behagelig i det hele tatt, er det noen andre som har vært plaget med det samme, så hadde jeg blitt kjempeglad for svar:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har fått en soppinfeksjon ja... Gå på apoteket og kjøp deg Canesten, den med stikkpille og krem. Pass bare på at du ikke bruker den greia til å sette inn stikkpilla med, bruk bare fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oxo veldig plaget med dette, er ikke noe gått i det helle tatt ass, jeg bruker canesten for det... kjempe fin krem ass er for underlivssopp, må ikke bruke aplikatoren, men kan bruke kremen... det er noe jeg anbefaller sterkt å prøve da dette ikke er noe behagelig å gå med i lengden.. oxo blir det jo bare verre viss du ikke gjør noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan trygt bruke stikkpilla, men den må bare ikke dyttes for langt opp. Er derfor man ikke skal bruke den greia til å føre den inn med, kun fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok soppinfeksjon!

Jeg plagdes også med det tidlig i svangerskapet.. Fikk nesten ikke sove..

 

Ta en tur innom apoteket, der får du kjøpt Canesten salve med 1stk stikkpille i pakken, som du skal føre inn i kjeden, det fordi soppen også kan være der. Og da hjelper det ikke med bare salve. Hos meg begynte det å bli bedre allerede første dag. :) Og det var GODT! :)

 

Dem sa til meg at kjæresten min måtte også behandle seg, fordi det kunne komme tilbake til meg, når vi har sex.. Men vi brukte kondom en stund etter, har ikke hatt det siden da. :)

 

Salven skal du bruke i en uke ca. Og du skal ikke klø mer etter 3 dager. :)

 

Lykke til!

 

Klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og tusen takk for svar.

Hvordan kan jeg få sopp i underlivet da, det skjønner jeg ikke....

"Sukk" Har jo ikke holdt på med noen ulumskheter... Hjelp...

Setter stor pris på svar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar.

Men hvorfor får man plutselig soppinfeksjon da???

Skjønner ikke det jeg..."sukk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ha holdt på med noe ulemskheter selv om du har fått soppinfeksjon i underlivet:). Dette er nemlig normalt, og lettere å få dersom du er gravid. Jeg vet ikke helt hva som er grunnen til at det kommer, men det anbefales vertfal å ikke bruke for stramme bukser, og bomullstruser(ikke syntetiske). Sopp gjennkjennes foresten med at du får en gulaktig utflod med litt klumper i(osteaktig konsistens).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...