Gå til innhold

Da var testen positiv..igjen. kjempe nervøs for BL!


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Ja da var det gjort.....jeg har koronisk bekkenledd syndrom som er i en nogså rolig fase, visst ikke om vi turde å få flere barn da jeg var sykt dårlig sist. Nå er testen positiv...har store vanskeligheter med å være glad-. Jeg ville jo ha barn, men blir dårlig av å tenke på det som venter meg...er livredd for å bli syk igjen.. noen som har noen gode råd, positiv historie noe som kan muntre meg opp.....hjelp hva har jeg gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rockesmurf!

Gratulerer så mye!! Det hadde vært trist å ikke få flere barn når du egentlig ønsker deg det. Har desverre ingen gode råd utover at du denne gang må ta ekstremt hensyn til deg selv og kroppen din. Begynn med behandling og vanntrening NÅ. Og pass på hva du gjør og hvordan du bruker kroppen på jobb hvis du ikke skal bli sykmeldt med en gang. Forstår godt at du er kjemperedd. Vil veldig gjerne oppdateres på hvordan det går med deg framover. Ønsker deg all mulig lykke til og krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen. Jeg har blitt såpass mye bedre at jeg tror jeg satser på en til jeg også, men ikke enda.

 

Alle gode ønsker fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Gratulerer så mye. Jeg er litt i samme situasjon som deg - har kronisk bekkenleddsyndrom og har veldig lyst på barn. Håper du kan fortelle litt om hvordan det går med deg :)

Fordelen med å ha hatt bekkenløsning før er jo at du kjenner symtomene, og kan ta mere hensyn til hva man kan gjøre for å forebygge.

Jeg har prøvd en del av alternativ behandling. Har i en periode gått til helhetsterapeut, og det synes jeg har funka godt. Ante ikke hva det var når jeg var gravid, men jeg vet at det er flere som har hatt god nytte av det under svangerskapet.

Kom deg til lege tidlig, og få kontakt med fysio for forebyggende øvelser. Spørs hvor i landet du bor - kan anbefale noen gode steder i Oslo.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...