Gå til innhold

Fjummsi... har du synspunkt?


Ranveig R

Anbefalte innlegg

Eg har eit spørsmål om amming og vektnedgang, og lurar på om du har råd til meg.

 

Eg veit at ein ikkje bør gå ned meir enn 0,5kg i veka når ein ammar. Problemet mitt er at no har eg amma i vel 7 mnd, og har gått gradvis OPP i vekt gjennom heile ammeperioden og er no over den dekta eg hadde som høggravid. Det er forferdelig frustrande, som du sikkert forstår. Eg et sunt, og då eg kutta alt snop gjekk eg ned 0,5kg på 1 mnd. Skal det fortsetje slik kan meg (med litt flaks) vere nede i før-graviditets-vekta mi om 3-4 år... Så det eg egentlig vil er å begynne på eit Grete Roede-kurs så eg kan komme meg litt godt ned i vekt til å begynne med så eg for eit "spark i baken" til å fortsette.

 

Kor skadelig vil det vere for "babyen" min om eg skulle gå ned f.eks. 1kg i veka? Er det bedre for han å få pupp då enn at eg sluttar med amminga for å kunne slanke meg? Han er vel 7 mnd og eg ammar morgon og kveld + av og til på dagtid.

 

Eg veit at eg bør vente med slanking til eg er ferdig med amminga, men no har eg kome til det punktet at eg ikkje klarar å glede meg over noko som helst fordi eg synest eg ser heilt grusom ut, så eg må ned i vekt...

 

Så kva meiner du (eller andre ammeekspertar)? Amme og slanke meg? Eller kutte ut amminga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fettet som kommer sist går først, og er derfor ikke mye miljøgifter i. Om du passer på å få i deg nok næringsstoffer så du ikke tappes av amminga kan du så klart fortsette å amme! Et fornuftig og reflektert forhold til kosthold og trening vil ikke gjøre noen skade, det er jeg helt overbevist om!

 

Vektoppgang i ammeperioden sliter jeg også med - en voldsom apetitt var det ingen som fortalte meg om... Heldigvis stabiliserer det seg nå, har nok gått litt ned i det siste igjen.

 

Lykke til med å finne igjen trivselsvekta! Og amm i vei - det gir en del ekstra forbrenning tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Det var vel egentlig det eg tenkte, men det er godt å høyre det frå andre og. Då melder eg meg på kurs, lærer jo om fornuftig og balansert kosthold der så eg ikkje blir tømt for næringsstoff.

 

Då ser våren/sommaren litt lysare ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er visst fleire som slit med det same, og det er neimenn ikkje enkelt. "Alle" andre er jo nede i før-graviditetsvekt nokre veker etter fødselen.

 

Men no blir det Grete Roede-kurs så snart det begynner eit av typen Maxi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...