Gå til innhold

Er bunad bra nok???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre gutter som skal væer brudesvenner og jeg hadde tenkt å kun leie dress til han største.

Jeg tenkte at de to minste skulle få på bunader hva syns dere om det..??

De to minste er 2 år ,og 8 mnd......får ikke dress til han minste og er redd for at han på 2 vil klare å ødelegge dressen...Han er kjempe vimsete og klatrer og krabber over alt...

Håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint det:-) Barna våre skal ha "kids Of Norway" drakter de

Skrevet

Det er kjempefint, men vil bare minne om at bunader er vanvittig mye dyrere enn dress... Om du var redd de skulle ødelegges mener jeg... Der jeg kommer fra er bunaden dyrere til gutter enn til jenter og, for de skal ha mer sølv.

Skrevet

Hadde det ikkje vert finast om alle gutane var like då? Bunad e fint det. Men eg lika best når ting passa sammen..

Skrevet

jo hadde sikkert vært fint om de hadde vært like men sånn fpr det ikke blitt for han minste er for liten til dress..den minste str er 2 år og han er 8 mnd...greit han er stor men ikke så stor...

Skrevet

Men putt bunad på alle tre. Bunad e kjempe fint!! Du treng jo ikkje å ta den dyraste eller den med mest tilbehør på.. Eg berre syns at det e fint når dei e like. Du skal jo kanskje ta litt bilder??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...