Oiii Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2068361.ece
kokko Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Har fått papirene fra presten, men har bare ikke fått fylt de ut enda, tenker at det er jo lenge til 19 august, men når jeg leste avisa så tro jeg det er best jeg begynner å fylle ut papirene og få sendt dem avgårde. det er jo ikke noen poeng med å vente til siste stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå