Gå til innhold

Hvordan få nye venninner i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som vurdert i jobbsammenheng blir regnet som veldig sosialt kompetent, og lett kommer i prat med de fleste mennesker. Jeg ser også at jeg lett kommer i prat med jenter på min egen alder (tett under 30), men jeg får aldri utviklet det noe videre. Jeg har kanskje kommet litt på deffensiven, og har ikke helt troen på at en morsom prat nå og da kan videreutvikles til et vennskap. Dessuten ser jeg få møtearenaer for å nye venninner i livet mitt, siden mye av de fritidsaktivitetene vi har består av å følge opp barn.

Jeg har en super mann, men skulle så gjerne hatt et par venninner også. Mannen min har en stor kammeratgjeng, som heldigvis er familiefolk de fleste. Dermed kommer jeg jo i kontakt med damene demmes, og har også mange andre bekjente. Men det jeg savner er noen litt nærmere venninneforhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OPPS. Hvordan havnet jeg på denne siden?

Skrevet

Kanskje ikke så dumt at du havnet på aleneforeldredebatten??

Her det mange hyggelige jenter, og noen menn som også søker nye venninner :o)

Har selv noen få gode venninner, og en gjeng med venner som man gjerne treffer på byen etc.. Er også en veldig sosial person i jobbsammenheng, men føler noen ganger at steget fra kollega til venn er stort og vanskelig..

Si litt mer om deg selv, sånn ca hvor i landet du holder til også gjerne..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...