~**nuttis**~ Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Vi skal bo på Green garden.Reiser med en på nesten 4 og en på et halvt år.Og pappan da selvfølgelig.
Gjest Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 hei hvor reiser du fra? jeg skal reise den 27 men bare 1 uke. Har med meg mammaèn min (da pappa til barna er på tur til hjemandet), gutten min på 11 og jenta mi på 2,5 mnd.
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Ja reiser til Alanya vi også. Reiser fra Haugesund vi da :=)
~**nuttis**~ Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2006 Hvilket hotell skal dere bo på?Vært der før?Vi har vært der maaange ganger.Mannen min er fra Alanya.
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Vi skal på et hotell som heter Albatross. Er en slik billigreiser vi drar på da. Kom på 6250 for to voksne og en gutt på 11 + babyen. Men hotellet såg helt ok ut. Har vært 2 ganger i Alanya før. En gang for 5-6 år siden, og en dagstur for 2 år siden. Men har vært 3 ganger i Antalya og 2 ganger i Marmaris utenom. Elsker Tyrkia.... Vet ikke om det var du som nevnte det, men det ble snakket om et badeland litt utenfor Alanya tidligere. Vet du om det er langt utenfor, og i tilfelle i hvilken retning? Mot Side eller andre siden av byen.
~**nuttis**~ Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2006 Et badeland mot Side,og et nytt i Alanya(byen).Ligger mot Kleopatrasiden.
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Nuttis...maser på deg jeg nå...men du er jo ganske kjent. Hva ligger prisene på taxi på...inn til sentrum eks vis? Husker da jeg var i Alanya sist så bvar det kjempebillig, men det er jo noen år siden. Mens i Antalya for 2 år siden var det tilnærmet norske priser. Og hva kan en eks få kjøpt jeans til barn for, og disse collegegenserene de har over alt? Hehe må fornye garderoben til gutten på 11, og kan like godt gjøre det der....men vil nødig li lurt alt for mye da hehe.
d",)~^~^~ Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Utrolig, men vi skal bo på samme hotell som dere i samme tidsperiode, Nuttis! Drar fra Torp vi også med barna våre på 4 mnd, 3,5 år og 5,5 år. Gleder meg sinnsykt og er allerede igang med å planlegge hva vi skal pakke osv. Da ses vi vel på Torp om noen uker da!!!
~**nuttis**~ Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2006 Det gjør vi knøttet,nurket & snupp.Bademulighetene på hotellet virket bra der da.Har kjørt forbi der flere ganger.Vi pleier å bade mest på hotellet,for det er litt mye bølger på stranda til tider.Blir noen å leke med da...Til Monika:Taxi er billig.Klær:Pleier å gi rundt 200 for en kul bukse til meg.Forskjell på kvaliteten,deretter priser.Om du vil kan du få mailadressa mi,så tlfnr og kontakte meg der nede.Da kan jeg ta dere med til en av butikkene til kameratene til mannen min.Handler alltid der,og blir ikke "lurt"mail: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå