Gå til innhold

lillebror til Sindre og Erlend


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lillebroren til Sindre og Erlend har kommet og trenger et navn. Valget står mellom Birk, Adrian og Daniel. Tar imot kommentarer med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes du har utrolig flotte navn på gutta dine!!!

Av de du nevner ville jeg valgt Birk, det er vel et norrønt navn? Hvs du er åpen for andre forslag, ville jeg valgt et norrønt - siden sindre og erlend er det...

 

eks

Ola

vetle

Brage

Eirik

Håvard

Håkon

 

synes disse navnene går i "samma gata" som Sindre og Erlend, jeg synes både Adrian og Daniel skiller seg ut som annerledes (selv om det også er fine navn...)

 

Hold oss oppdatert, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sindre og erlend er kjempefint sammen, men synes at Adrian og Daniel ikke passer sammen med dem...

Birk går helt greit...

 

Andre forslag:

 

Torjus

Vetle

Vemund

Aslak

Anders

 

Lykke til :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Birk passet best.

 

Adrian på annen plass.

 

Daniel synes jeg ikke helt passet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig synes jeg Birk passer best sammen med Sindre og Erlend sånn "sjangermessig". Men så er det jo litt fint at du tar med d'en i det neste navnet også, og da passer jo både Daniel og Adrian til de to andre selv om det blir litt stilbrudd.

 

Forslag:

Eskild

Anders

Amund

Vegard

Vemund

Gard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel..

Men det første som slo meg da jeg så overskrifta var Håkon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian og Daniel er mer "internasjonale" navn enn Sindre og Erlend, som jeg syntes er flotte, norske navn. Birk er for snålt, tenker bare på Ronja Røverdatter. Jeg vil også henge meg på og foreslå Håkon, Anders eller hvorfor ikke Frode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre og Erlend er to sterke og flotte norrøne navn. Av de du nevner synes jeg Birk passer best. De andre blir litt kræsj.

 

Hva med Magnus (som også er 6 bokstaver) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Birk - det høres helt feil ut til storebrødrenes navn. Må bli Adrian eller Daniel. Syns Daniel passer best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent fonetisk (altså lydmessig) synes jeg Adrian passer best til Sindre og Erlend. Men personlig er jeg mest svak for Birk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...