Gå til innhold

Vi skal gifte oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vet ikke helt når.

Vi forlover oss til sommeren. Skal på "kjærlighetstur" til Gøteborg å se på Robbi Williams. Å den helgen skal vi forlove oss. Å så har vi lyst til å gifte oss i Roma på ambassaden.

 

Jeg vil ikke ha så mye oppmerksomhet rundt dagen vår. Så jeg har planer om å bare sende en mail til de jeg jobber med og venner og familie: Nå reiser vi til Roma å gifter oss. Ha ei fin helg alle sammen!

 

 

Andre her som bafre har reist bort uten at så mange vet det?

Hva synes de om det?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...