flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hvordan ligger dere an? Og hvor lenge har dere igjen? Jeg har ennå noen uker igjen, og kjolen er under saksa, og så smått begynt å snike seg inn under nåla...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Ja jeg skal sy en kjempe tøff en av noen gamle truser:)
2 prinsesser Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Hvor mye koster brudekjole stoff? Hvor bestiller jeg det? Har kjøpt en brudekjole, men den har ikke slep, så tenkte å få noen til å sy på det til meg...
Peppa Gris Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Jeg syr ikke selv, men min mamma syr. Enkel og fin. Stoff, mønster, for, glidelås, perler, blomster. Alt til kjolen, kom på omtrent 2200 kroner. Stoff til 190 kr per meter og et til 500 kr pr meter. Ikke langt slep.
Peppa Gris Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Kjøpte stoff på Singer I Larvik. Der har de faktisk masse fint. Bor her. Var og kikket i Sandefjord og, men der var det dårlig.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bor i Oslo, og fant kjempefint stoff i sateng og et blondestoff på Rainbow fashion på Grønland. Jeg kjøpte 4 m av hvert og ga ca 800,- til sammen for det. Ikke dyrt akkurat... Bra kvalitet, virker det som. Uansett så skal jeg jo ikke bruke kjolen hundre ganger... Det blondestoffet har en fin, brodert kant som blir super på sløret! Jeg skal legge ut bilder av kjolen/ stoffet i fotoalbumen min her. Skal legge inn link etter hvert.
barbamamsen Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 ikke jeg, men ei rett borte i gata her, hun er skredder fra thailand og kjolen blir bare helt sinnsykt flott. stoff og sying, 3500.- var å målte i februar, prøvde i går....og hun må sy inn flere cm! Yeah! gått ned nesten 5 kg siden februar;o) det gikk liksom opp for meg dette, da jeg i går sto der i en brudekjole liksom......åh! Gleder meg sinnsykt nå!
Litmora Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Mamma syr kjølen til meg. Har bare bestilt stoff å mønster. Skal gifte meg i slutten av juli, men kan ikke begynne å sy kjølen før jeg er ferdig med å være gravid:) Venter baby'n i løpet av mai nå så da får hun hive seg åver maskina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå