Gå til innhold

Nattinatt, vil du spå meg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan du se hvor mange barn jeg får?

Og hva med økonomien fremover?

Hvis du ser flere barn, når kommer de? Og hvilket kjønn ser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huske på at eg berre pendulerer,og nett er begynt då.Fekk opp fire unger på deg.Tre jenter,og ein gut.Først jente i -07,så gut i -09,så jente i -11.Har du ei jente??

Fekk ikkje opp noko videre etter -11.Eller så må det være eit stort hopp..Økonomien virka grei nok den.Sånn passelig,ganske javn.

Om det stemmer eller ei,-lykke til då

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt meir opplagt idag,og eg føler på meg at du får fleire.Og idag svinga pendelen seg til ja fram til seks stykker..Eg har fem..og kanskje lyst på ein til før eg gjer meg.

Ser ut som det blir ei jente neste gang.,i 07.Og gut neste gang etter det,i 09.Får jo opp ei jente igjen veldig sterkt i -11..Men det blir sju stk...Spørre igjen om antal barn..Svarte litt vinglete fram ein nr 7 no..Kan det stemme trur du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Hjelp, jeg håper ikke det stemmer. Det ble da voldsomt mange da...hehe... er egentlig fornøyd med de jeg har jeg.. Men..er alle disse barna med samboeren min???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit heilt tydelig ja på det,at det er med samboeren din.

Kjem fram til same antal unger på deg no og..Har du bært fram alle du har gått med?

Ser iallefall ut som at det blir fleire på deg då,utifrå pendelen min.Blir spennende å sjå.Kanskje du gir ein lyd på sida her då??

Lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg tenke her...

Det kan jo stemme det, jeg har 4 barn, mistet 1 og tok bort 1, skal vi se det blir 6 det.

Også så du en jente neste år...det samme spådde Kimby.

Da blir det 7....

Men...jeg vet ikke om jeg vil ha flere barn, føler meg så sliten etter sistemann som nå er 11 mnd.

Kan du se noe om når jeg får igjen energien og om jeg kommer til å gå frem dette barnet neste år???

Og i tilfelle...vil alt gå bra under svangerskapet og fødselen? Blir barnet velskapt?? Begynner å dra på årene så tenker mye på om barnet blir sundt og friskt...

 

Klem fra meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk eit tydelig ja på at energien vil komme tilbake,kan tenke meg sommeren gjør godt.

Du vil bære fram den lille,eit tydelig ja på at svangerskap,fødsel vil gå fint.Og jenta er velskapt.Pendelen sa ja på juni mnd i 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...