Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden jul har jeg liksom slanket meg. Det vil si: Jeg har kuttet ned matinntaket og beveget meg mer. Så har jeg gått ned litt, men så går jeg opp igjen på samme matinntak og aktivitetnivå. Så har jeg kuttet ned matinntaket mer og økt aktivitetsnivået. Jeg går ned litt, men går opp igjen uten at jeg har gjort noen endringer. Siden jul har jeg gått ned 3 kilo, og nå er det uansvarlig å kutte mer og jeg klarer ikke trene mer enn 3 timer dagen. Skjønner ikke hva som skjer, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvordan du trener,men uansett,når du trener, vil kroppen bruke musklene,og de vil bli større etterhvert.

Og som kjent,så veier muskler dobbelt så mye som fett,ergo,du har fått større muskler.

 

Det du da burde gjøre,er å måle kroppen din med målebånd.

Selvom det ikke vises på vekta nå,så kan du ha gått ned noen cm f.eks rundt livet,eller på låret eller armene.

 

Synest du heller skal gå etter målebånd istedenfor vekta siden du trener.

 

Pass på så du ikke spiser for lite heller,for da vil forbrenningen din gå ned!!

 

Et eple er bra rett etter treningen.

(husker ikke hvorfor,men vet det er lurt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kutter mye ned i matveien kan det nok hende du ikke går ned ja. Det er fordi kroppen går på sparebluss og sparer godt på det man har. Det som er viktig er å få i seg nok mat. 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider. og frukt inimellom. Få igang forbrenning ja. jeg har fått beskjed om at jeg skal ha 1900 kcal per dag, og det er faktisk ganske mye mat. (mye av riktig mat)

 

Så det kan godt hende du spiser for lite og at det vil hjelpe og spise mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...