Gå til innhold

aleneofrsørgere og kjedelige helger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere andre på i helgene?

tenker mest på kveldene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen går i ett med ei snuppe som er høyt og lavt,

deilig bare å ta det med ro om kvelden.

Se på tv, surfe litt på nett eller lese litt.

Ikke mye annet å gjøre med ei snuppe i hus !

:)

Skrevet

Jeg sitter å glor på denne skjermen hver kveld..hehe...ukedag som helg :)

Men så er hun 2 netter hos pappaen sin i mnd så jeg får hvertfall to kvelder til å komme meg ut av leiligheten å ha et liv.

Har sjeldent eller aldri besøk.

Skrevet

hehe, ja det er det samme hver kveld, date me sofaen. leser litt, litt på nettet.. ganske kjedelig, men når kvelden kommer er jeg såå sliten etter en lang dag med ungen min overalt, så da orker jeg ingenting. tanken på ågå ut av huset å finne på noe, nei takk. NYTER mine kveldstimer i ro og fred alene:) deilig, men ensomt.

Skrevet

Blir endel tv-titting her også, og litt rydding. Har noen fotoalbum prosjekter som er greit og pusle med litt på kveldstid også, og høre på musikk. Synes egentlig kveldene kan bli litt stusselige. Er helt alene med lille gullet, aldri noe avlasning, men men.

Skrevet

De kveldene barna er hos sin far så er jeg gjerne ute eller på besøk hos noen. De kveldene barna er hjemme har jeg ofte besøk her.

Noen kvelder, som i kveld, er det deilig å bare høre på musikk og ta livet med ro :)

Skrevet

Rydder...Lekser...Tvtitting..Surfing...Svært ensomt...Men egentlig litt sunt...Bli litt kjent med seg selv, tenke, planlegge..Men en ting er sikkert..Når man blir alene..Så finner man fort ut hvem sine virkelige venner er...

Skrevet

Den kan jeg skrive under på anonym! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :-)

Er det flere som ikke har kontakt med pappaen ja...

Jeg har heller ikke det å da heller ikke noe avlastning å det går forsåvidt greit men helgene synest jeg blir veldig stuslig for det er en sån typisk familie greie så da har alle nok med sitt liksom....:-(

Kan jeg spørre hvor i landet du bor?

Skrevet

ingen avlastning, venner begynner å forsvinne da jeg aldri har tid til å treffe dem.. kun et par igjen som selv har barn.

Kveldene går med til alt for mye tv-tiiting, studerer, surfer.. kjeder meg noe så utrolig!

Vesla sovner sjelden før 22-23 uansett (og hvorfor skjønner ikke jeg). så kveldene blir sjeldent så lange..

Men hvis man hadde vært samboer, hva hadde man funnet p åda? se tv-lese, surfe.. Men da har man i hvertfall noen som man kan snakke med.. når man føler for det..:)

Skrevet

Hei du..:-)

Kan du ikke skrive hvor i landet du bor? Det jeg håpet på var jo å møte andre i nærheten av der jeg bor (Stavanger,Sandnes,Bryne). Så kan vi finne på ting å gjøre sammen vi som er i samme situasjon:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...