Gå til innhold

Noen som kan gi meg noen råd??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det slutt med samboeren i dag. Orket bare ikke mere (av ulike årsaker...)

Men jeg er så usikker på om det bare er hormonene som gjør at jeg føler at det sånn...??

Noen som har vært i lignende situasjon som kan gi meg noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke vet jeg hva du skal gjøre.. men hormonene kan jo spille litt inn ja, blir fortere lei seg å sinna osv.. er samboer far til barnet da? har dere snakket skikkelig om dette å sånn da? det er jo veldig viktig.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :o)

Ja samboer er far til barnet.... Vil jo ikke at barnet mitt skal vokse opp uten far, men akkurat nå takler jeg ikke mer.... Helsen min er det viktigste akkurat nå pga barnet så jeg føler at jeg gjør det riktige. Jeg prøver å prate med han om det, men som de fleste gutter så er han ikke så glad i prate.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym

 

Man kan jo være litt ustabil når man er gravid, og selv har jeg diskutert forholdet to ganger nå mens jeg har vært gravid. Har jeg vært så dum og sagt at jeg skulle flytte og ikke orket mer etc. Selv om jeg nesten visste med meg selv at dette ville ikke jeg, men visste også at han ikke ville dette. Han har to barn med en tidligere kjæreste, og vil for alt i verden at dette forholdet skal vare. Så jeg tillot meg kanskje å si litt vel mye dumme ting, fordi jeg har han litt "rundt lillefingeren". Var så fryktelig sint, og den siste gangen nå var det ikke noe som bare varte en dag, slik det bruker være. Men jeg har stor tro på forholdet, derfor jeg ønsket barn med han. Det jeg tenker på, er om du har ønsket dette i lengre tid, eller er det noe som har kommet de siste dagene? Du bør kanskje tenke gjennom om dere har hatt problemer i lengre tid, eller er det noe som har gnaget deg i lengre tid.

 

Håper du finner ut av det, og så ønsker jeg deg alt godt. Det ordner seg for snille jenter vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg anonym.. Det du skriver er nesten som å lese om seg selv.. hehe.

Min samboer har også to barn fra før, og det er vel kanskje mye av grunnen til at jeg syns dette er vanskelig.

På en måte vil jeg overhodet ikke at det skal bli slutt, men jeg er så vanvittig sliten av å være sinna på han, bli såret og ikke ha det bra.

Jeg har vel tenkt på dette lenge. Prøvde å flytte for en stund siden men etter noen dager kom vi frem til noen kompromisser for at dette skulle funke.

Problemet er bare det at ingen av oss klarer å følge avtalene vi gjorde.

 

Dette er vanskelig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...