Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hva er synet deres på sex nå? Med tanke på at barnet deres ligger like innafor, mulig jeg er hysterisk men jeg syns det er litt "ekkelt" jeg da.... Kona mi har termin om 4 uker, hun er rimelig frustrert fordi jeg ikke vil ha sex......Men jeg klarer rett og slett ikke jeg, er det jeg som er unormal?????
Phantom DAD Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Unormal er du i alle fall ikke! Når det gjelder graviditet har jeg lært en ting: Alt er normalt. Jeg synes gravide er utrolig flotte. Og for meg er det bare koselig med magen. Dere er inne i en periode hvor det er mye som påvirker dere og som kan få følger for sexen. Det er ikke så mye som skal til. Dette (og en del annet) skapte masse trøbbel i mitt forhold forrige graviditet. Det endte nesten med brudd. Kona blir dårlig i svangerskap (hyper remisis) og sex er ikke tema. Når man ikke kan lage mat i huset pga lunkt (lagde mat og spiste hos naboen), bråke i form av prat, ta på deo osv (stod på trappen ute), ikke kan slå av og på lys eller trekke i fra gardiner, må holde alle bekymringer hemmelig osv osv Da er det lite aktuelt med sex da! Det ble ikke fult så ille denne gangen, men vi er flere mil unna sex. Jeg tar det mer rolig denne gangen. Jeg har liksom akseptert at det kan bli ett år eller mer uten. No big deal. Forholdet og jeg overlever, selv om det er utrolig frustrerende av og til. I pressede perioder kan det være lett å ende opp med tanker om atdet ikke er verdt det. Men så vet jeg av erfaring atg det bare er å skyve de tankene og følelsene til side, for når han fødes (vet det blir en gutt denne gengen) er alt glemt og livet bare herlig. Jeg vet det, for det er min fjerde gang jeg opplever å bli pappa. Lykke til.
Phantom DAD Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Hvorfor være anonym når det gjelder sex?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Kona veit nicket mitt og jeg vil ikke lage noen unødvendige krangler.......... Hun er virkelig såra for at jeg ikke vil ha sex og jeg klarer ikke helt å prate fornuftig om det uten at hun blir sur og det ender med krangling... Tusen takk for svar:) Det blir nok bedre etterpå, når gutten er ute!
sid74 Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er enig med at gravide er flotte, men sexy er de ikke! Vi har 9 uker igjen og det er masse liv. Sånn vi løser sex behovet vårt er å onanere sammen mens vi tar på hverandre, Funker kjempe bra :-))
kronos Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 At gravide er flotte synes jeg også. Mitt råd er å la kvinnen styre showet, det er hun som kjenner best hvordan poden har det. Så lenge hun har det godt har ikke barnet vondt av det. Gi det en sjanse - det er min anbefaling. Nærheten er verdt det. For min egen del støter jeg ikke på noen problemer utover at en mage kan begrense mulighetene og at fruen har en del kynnere underveis og etterpå. Og kona mi har termin om 6 dager.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Må bare blande meg inn her - er gravid - nå på overtid, og vi har ikke hatt sex siden vi fikk vite at det er "bolle i ovnen". Far nekter rett og slett!! Og som hovedinnlegger her sier om sin frue, jeg er rimelig frustrert jeg også. Så alle dere vordende fedre - det er ikke farlig med sex i svangerskapet, la mor ta avgjørelsen, og ikke la oss gråte oss i søvn fordi vi tror at dere ikke har lyst på oss lenger. Det er vanskelig nok å se at kroppen forandrer seg fra dag til dag, om ikke ens nærmeste støtte og fortrolige skal nekte sex!! (signere anonym av samme årsak som hovedinnlegger)
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Med tanke på at barnet deres ligger like innafor, mulig jeg er hysterisk men jeg syns det er litt "ekkelt" jeg da.... Og problemet for kona di er at det gjerne virker som om du synes at det er HUN som er litt "ekkel", i tillegg til at hun savner sex.
Proud Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Jeg ser ingen problemer med å ha sex med dama mi selv om hun er gravid. Men det skal sies at det er hun som bestemmer når. Jeg synes ikke det blir rett av meg å kreve sex når jeg vet hva kroppen hennes går igjennom. Jeg har sagt til henne hva jeg mener om dette og det er veldig ok for henne og, for da vet hun at jeg respekterer henne. Så for meg/oss har kommunikasjon og ærlighet nok en gang vært utrolig viktig for å ha det så godt som mulig. Det igjen har ført til ganske mye sex, noe jeg selvsagt setter stor pris på. Selv om høyrehanda har fått kjøre seg såpass mye at jeg til tider har vært redd for å smelle den og gravid=)
M_venter Skrevet 27. mai 2006 #10 Skrevet 27. mai 2006 Lyst og ikke lyst er vel en evig kamp under svangerskapet for begge parter. Som du sikkert kan lese her inne sliter både menn og damer med kvaler mot sex i svangerskap. Mens andre nesten ikke har vært like "gira" siden de var nyforelsket.. Da må det være en god løsning å prate med hverandre om dette og finne ut hva som er bra for begge parter og hva en kan gjøre for at begge blir fornøyde..De ganger vi har vært gravide, har ingen av oss hatt noe problem med sex. Vi snakket bra sammen om dette også, så ingen av oss følte seg presset eller satt til sides. Men, skjønner d kan være store "hindringer" for enten mann eller dama for å ha sex, så ikke bestandig like lett. Men, det går nok bra med alle parter til slutt. ) Gravide damer har en spesiell glød over seg, som gjør de attraktive, og ungen inne i magen til mor tar ingen skade av sex. (hvis d ikke er en ekstrem type da..) Lykke til )
Sandra<3L&E<3 Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 Synes ikke du er umormal! Men tenk litt på partneren din når du sier nei til å ha sex.. Kroppen hennes forandres hele tiden nesten, hun kan føle seg oppblåst å grusom, hjelper sikkert ikke at du ikke vil ha sex med henne da.. da kan det hende hun føler det verre!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 JA DU ER UNORMAL!!!!! Eller for å gå litt lenger tillater jeg meg faktisk å si at du er en forbanna særing!! Er i 7. måned av svangerskapet.....UTEN SEX!!!!! DET kan jeg skrive under på er en STOR påkjennelse! SÅ TA DET DU KAN FÅ,MANN!!! Barnet ligger lenger inne enn du tror!!
CecilieTerese Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 Ærlig talt! Sex under svangerskapet. Er selv 35uker på vei og vi har fremdeles sex, det er ikke et problem. Gjennom hele svangerskapet har det variert hvor mye sex vi har hatt og hvor mye lyst jeg har hatt avhengig av formen min. Men å si at det er ekkelt for deg å ha sex nå, det gjør at jeg får sympati med kjæresten din. Av og til kan jeg synes at det er litt rart å ha sex fordi det sparker og beveger seg hele tiden, å da er barnet så tilstedet at det er vanskelig å tenke på noe annet i øyeblikket. Kjæresten min er like kjærlig og har like mye lyst som før og er kjempe flink med å fortelle meg at han synes jeg er flott som gravid. Det er viktig, ekstremt viktig. Er ikke lett å se kroppen forandre seg så ekstremt som nå, på så kort tid. En annen ting jeg reagerer på er at du må undertegne med "anonym" fordi kjæresten din vet om brukernavnet ditt. Kanskje dere burde ta dere en prat og åpenhet og ærlighet i forholdet deres og faktisk prate om disse tingene. Kan ikke skjønne hvorfor dere vil ha det på den måten at dere ikke kan diskutere slike ting og i det dere gjør det, så må dere skjule det for hverandre. Dere skal bli foreldre, da er det vel ekstremt viktig at man er ærlig mot hverandre. Djeses
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 20. juli 2006 #15 Skrevet 20. juli 2006 Jeg synes samboeren er kjempe flott. Sex en har vært noe fram og tilbake, men føler det har vært akkurat som vi begge ønsker. Var en periode hvor vi hadde ikke så mye midt i svangerskapet. Men nå er hun 35 uker på vei og flottere enn noen gang. Har hatt sex masse de siste ukene. Jeg er helle rikke redd for barnet, må bare ta litt hensyn av og til så ikke vi klemmer for mye på magen. Ellers er det bare en akrobatisk fryd!
Happytime Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Joda.. Har aldri hatt mer lyst på sex enn nå, enda jeg var ganske sikker på at sex lysta ville dempe seg rett og slett pga at kretsløpet var relativt slutta. Men neida. Feil igjen Men her er det vel heller mor som stopper sex'n. Og jeg prøver for harde livet å ikke "mase" sjøl om jo mindre jeg maser jo mere glemt virker hele sex livet. Nå har det ikke gått lange tia og allerede nå begynner jeg bli små gal. Sitter og håper jeg klarer å la være å stresse samboern på området, samtidig som jeg håper vi når et punkt hvor ho kaster seg over meg i ny og ne... (noe som ser dårlig ut nå) Men dette er (som mange har påpekt) noe ho må få styre, siden ho har de fysiske byrdene i tilleg til vel så mange tanker som meg. Men jeg glemmer meg flere ganger i uka og spør og graver enda jeg har lovt meg sjøl å la det ligge. Hehe... Håper ho holder ut med en pappa spire med litt for mye sex lyst.. Lykke te hele gjengen og ta vare på damene deres!!!
chemo Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 Sex er ikke det vi gjør mest av for å si det sånn, men vi hjelper hvernadre litt....selv om jeg vet at babyen ikke merker mye eller tar skade av det, er det litt rart,,,,men kronos....støter ikke på problemer...hehe...den var god.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #18 Skrevet 30. august 2006 Eg vet ka du går gjennom, så eg snakket me bestevenninå til damå.. Eg sa det rett ut at eg ikke viste ka eg sko gjøre, ville gjøre damå glad men eg klarte ikke komme meg øve at det va faktisk litt "ekkel". Så itte eg fikk litt råd av bestvenninå, stakk eg hjem og ventet til kvelden. eg tok og pyntet heile badet me lys, og lagt en god varm bad klar til na. Itte på så spiste me noe god hjemmelagt mat, og såg en koslige film (en eg viste hu ville se på, istedenfor hu bare seie ja til noe eg har valgt), så la me oss.. la merke til at hu ville ha oppmerksomhet, så istedenfor at me hadde sex, eg koste masse på henne. gjor alt eg kunne tenke meg så ville vært godt for henne.. Itte på når me låg i sengå så snakket me om det, og hu snudde seg til meg å sa, eg er glad for at me ikke hadde sex fordi det du gjor (altså alt eg hadde gjort den kvelden) viste at eg elske na, og ville prøve alt for å vise na det og at hu følte det. Altså å bruke en time i seng og kose. klemme, kysse.. gjett kor mye mer det betyr enn sex når dei har så mye forandring i kroppen. Håpe dette kan hjelpe deg litt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå