Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 vi prøvde analsex for første gang i dag og nå har jeg vondt i rompehullet!er dette normalt?går det an at man vier ut hullet slik at muskelen blir slapp?håper det ikke gjør så vondt neste gang....for det må gjentaes!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Ja jeg har i allefall opplevd at det gjør litt vondt i rompa, men det går over... man tøyer liksom muskelen litt etter litt, skl mye til å ødelegge muskelen, men ,man blir flinkere og flinkere til å slappe av i den etterhvert.....men jeg er nøye på å knipe i mellom tiden den da muskler som ike blir trent blir slappe..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har prøvd analsex flere ganger, og har kun fått det til med en gutt, og da var vi drita begge to, slappet nok mer av da. Med en annen ble det planlagt nøye, vi brukte god til, masse kos og masse smøring, etter kort tid fikk jeg intense, og da mener jeg intense smerter, vi måtte bare avbryte og jeg lå å vred meg i smerter en halvtime etter dette. Stakkar gutt, han ble helt fortvilet han, snakket om legevakten, hehe da måtte jeg bare få roet han ned. Etter denne episoden har ikke analsex fristet til gjentakelse, kanskje like greit, min nåværende kjæreste har helt analfobi...Men da skal jeg love dere jeg har mer fantasier om det også
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Husker godt hvor vondt det var de første gangene ja, det reiv skikkelig i ringen for å si det sånn. Egentlig rart at det frister til gjentagelse når man kjenner denne smerten. Men kinky-følelsen og opphisselsen gjorde at jeg ikke klarte å motstå å gjøre det igjen. Og igjen og igjen.....Nå elsker jeg det og kunne IKKE tenke meg et sexliv uten analsex i ny og ne. Det gjør ikke vondt lenger. Passer nøye på hygienen og tar daglige serier med knipeøvelser. Det gjør alltid godt uansett. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå