Gå til innhold

Tror han er redd for å skade junior...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har et kjempe fint forhold. Han liker å kjenne på magen og elsker å ligge og kose. Men i det siste har han mest sluttet å ta initiativet til sex. Jeg er blitt helt motsatt og er kåt oftere enn før. Kan onanerere hver dag.... Men tror han er redd for at jeg skal ligge ubehagelig, eller at han dytter på den lille for mye. Prøver å fortelle han at d ikke er farlig, og at sikkert bare dysses i søvn av bevegelsene:)

 

I løpet av graviditeten har jeg merket nye måter som er deilig å bli befølt på. Prøver å forklare samboer men har glir fort tilbake til "gamle kunstner"...

 

Nå føler jeg meg egoistisk over-kåt stor og klumpete. Flere som merker forandring hos partner?

Frustrert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja min sambo har mindre lyst og jeg som deg kan leke med meg selv hver dag.. noe det kan gå uker i mellom hver gang ellers, men da blir det mere på meg også da :-)

 

Tror rett og slett han ikke tenner så mye på meg med ekstra kilo og mage.. men vi har et brn fra før og etter fødselen var vi back on track, så det er bare noe ejg må innfinne meg med... men men det blir nå litt action i ny og ned.

 

Han synes også det er litt ikkelt å dunke på mef en baby der inne

Skrevet

Hei! ja, jeg har merket stor forlskjell hos mannen min!

 

nå er jeg 6 mnd på vei, og vi har kanskje hatt sex 3 ganger de siste 3-4 mnd. I begynnelsen av svangerskapet hadde vi lite sex fordi jeg var kvalm døgnet rundt, men etter de 3 første mnd har jeg hatt lyst hele tiden. Mannen min derimot, finner stadig unskyldninger for å slippe. han er sliten, har ikke lyst, har ikke tid, osv. Jeg tør nesten ikke spørre lenger, for er så skuffende å bli avvist. jeg er helt overbevist om at han ikke er utro. Han koser med meg hele tiden, og er så søt når han ligger å prater og "duller" med babyen i magen. Men ikke planer om at han vil ha sex.. Han synes kanskje det ekkelt i f.h.t. babyen, men nekter på det da.. Vi har kasnkje fått et mye bedre forhold på andre måter da,- liksom blitt mer opptatt av hverandre, som om vi er nyforelskede kjærester..- bare uten sex da.. Før var det omvendt, da kunne det gå mnd der vi hadd mye sex, men så lite kjærtegn at jeg ble frustrert av det.. Menn er noen rare dyr spør du meg.

 

Hilsen frustert!!!

Skrevet

har merket stor forskjell jeg også... han sier han ikke liker tanken på at det er en tillskuer der inne...:) han koser seg veldig med magen og er kjempe stolt..men blir nok ikke no sex før den lille kommer tror jeg:) er 5 1/2 mnd på vei nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...