Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Inatt drømte jeg at jeg føda en guttebaby. Det var egentlig ganske ekkelt for jeg hadde så vondt og jeg pressa så jeg var helt gjennomvåt av svette.... Jeg var egentlig overrasket når jeg våknet at jeg ikke hadde gjort fra meg på lakenet.. Herremingud !! Det verste ved drømmen var at samboer ble skuffa over at babyen var så liten!! Han ble drittsur og rømte fødestua .. Må le av de syke drømmene jeg har om dagen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 for en stund siden drømte jeg at babyn hoppet rundt og stuptekråke ot tokk salto opp og nedover magen min rett under huden så jeg så hårsveisen fingre og tær. den var ca 15 cm lang. litt stort kanskje. tihi. festelig i hvertfall, får ikke det bildet ut av hodet og kunne ønske jeg var flinkere til å tegne slik at jeg kunne tegne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå