Gå til innhold

Baby???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er d noen andre som ikke kan skjønne at d er en baby inni magen som skal ut?? Klarer ikke forestille meg at d kommer en baby jeg. Termin om 18 dager og kan ikke skjønne at d er et menneske inni meg.Blitt helt rar i hue jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, er ikke så lett å forestille seg. Siden det er min nummer to er det litt lettere, men det blir ikke virkelig før nurket ligger i armene dine. Og det er en helt herlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi helt enig. Er jo helt snodig =0). Inni magen ligger det ett lite menneske som skal bli en liten dame hi hi. Leste ett sted her att kroppen vår nå består av 2 hjerter, 2 hjerner, 4 bein, 4 armer og 2 hoder =0) syntes det var så godt sagt. Ha en flott dag med lille menneske i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er rarest er at babyen er ferdig. At den ikke er sånn gjennomsiktig og rar som de er når de fortsatt er fostere, men har rosa hud og rynker i hendene og negler og alt mulig sånn. Det er rart. Og at det skal komme en lys levende baby ut av meg, det er over min fatteevne, ja. :-) Men tenk så fint det skal bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å få baby, men fatter nok ikke jeg heller at den er inni meg.... Hver gang det sparker, så føles det merkelig. Det er et liv inni meg, et lite barn.

Det er jo det mest naturlige i hele verden, men allikevel fantastisk sprøtt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er andre min men det er like merkelig for det! hihi

med bare 56 dager igjen til termin så er det mange tanker som raser gjennom hodet ja he he

det ble litt mer virkelig etter 3D-ul man fortsatt...kan ikke forestille meg helt hvordan det blir med en baby..som attpåtil er min he he

storesøster er 5 år da så det er jo "lenge" siden sist og alt er glemt virker det som. håper jeg får noen flashbacks etterhvert da he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...