Ranveig R Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 ...kva må eg huske på å ta med? Skal til ein plass i nærleiken av Marmaris og skal vere vekke ei veke. Gode tips?
beri Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Tape Tupperware Badebleier Bleier Små Plastposer til bleiene Klær Kortarmet bodyer Langarmet bodyer jakke Shortser Tynne stretch bukser Sokker krypeteppe Sikkerhetsnål paracet Nesespray Saltvannsoppløsning Kleenex Hostesaft Solkrem a-kr em Våtservietter Parasoll til vogn Redningsvest Dyne/pute(ha med på flyet) Dynetrekk/putetrekk LAKEN til seng og vogn Pumpe lappesaker Bamse Div.Leker Grøt biotex Morsmelkserstatning Flasker/smokker Skjeer Middagsglass Dessertglass Glass m/svisker-maltekstrakt Vannkoker Smekker Smokker+ smokklenker Gulpekluter Termos regnnett Helsetepper Solbriller Solhatter/caps solkrem Vogn Myggnetting T-skjorter Toalettsaker Febertermometer Neglsaks Stikkpiller håndklær Håndbagasje Bleier Våtse rvietter 2 stk Ekstra skift Nesespray Flaske med kokt vann Ekstra flaske Leker Grøtpulver Middagsglass Skje Smekker Gulpekluter Koseklut Dyne/pute håndklær Ekstra smokker Smokklenke Paracet teppe
Ranveig R Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2006 Hehe, det var to veldig forskjellige råd ;o) Trur eg tar og blandar litt fritt eg...
beri Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 mat og bleier ville jeg iallfall tatt med...hvis man skal basere på å kjøpe alt der nede blir det VELDIG dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå