Gå til innhold

melder meg inn her jeg!!!


Renate72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kunne vel ha latt være å luretitte for lengst du? Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei.

Velkommen skal du være.

Så du hadde skrevet deg inn på Trondheimslista på oktoberklubben.

Jeg er trønder jeg også. morro med så mange trøndere i oktober. skal si vi har vært effektive.

hihihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mumi.

 

Takk for det ja.

Formen har vært litt opp å ned i det siste, er sykmeldt fortiden, faktisk godt å slappe av litt, senke skuldrene og ta livet med ro. Har en stressende hverdag på jobben så. MEN, i dag har jeg en super dag, så langt. Du da? Er du i jobb? Hvor langt har du kommet?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Renate 72.

 

Jeg er i uke 27,så ikke så lenge til jeg tipper over på 3 trimester...

Gikk i fullt til jeg var rundt 22 uker,fikk BL og beskjed på at jeg burde tatt det med ro lenge før,så ikke noe ide å presse seg. Nå går jeg hyppig til fysio for å være mer rustet til fødselen....men ellers går det kjempe fint,er jo så spennede oxo dette :-) Ser du er på "over 30 lista du oxo" hi hi 72 modell her og ;)

Håpr du vil trives her da,et mer oppmuntende forum en 1 trimester med alle bekymringene som naturlig melder seg der....

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du å er 72 modell da, er faktisk ganske mange av oss "gamle" hær. Ikke det at jeg føler meg gammel, men.. Blir en moden mor, men sånn er det bare. Gleder meg veldig, har jo likssom gått å ventet på at det skal bli min tur i noen år da. Greit å komme over til 2. trimester ja, litt tryggere.

Er dette første gangen din også? Hvor kommer du ifra?

Jeg er fra Trondheim.Tror jeg kommer til å trives her ja, greit å ha noen som "lever i samme verden", kan jo bli litt mye babyprat for alle rundt en.

Nå skal jeg til byen med en venninne som går hjemme med en gutt på 8 mnd, må utnytte de dagene som er fine.

Ha en super dag!!!!

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Ja, jeg var veldig overrasket over at det var så mange av oss "modne mammer" her....men koselig det da....Vi har en jente på 7 år som gleder seg til å endelig bli storesøster,det tok sine år før nr 2 ville komme... Bor i solskinnsbyen Bergen (ihvertfall i dag hi hi)

Håper du fikk en fin dag i byen da :-)

 

Ha en kos fredagskveld

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...