Gå til innhold

spm ang kontantstøtten


Anbefalte innlegg

Skrevet

søkte om denne i feb/mars en gang. poden blir 1år i april. får jeg kontantstøtten i mai ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får fra mnd etter han blir 1 år. Vil tro du får i mai, slutten av mai.

Skrevet

ja, du vil få første kontantstøtten i slutten av mai.

Skrevet

Det spørs hvor lang behandlingstid trygdekontoret ditt har. Vi hadde lang vente tid og mistet for en mnd. Får ikke etterbetalt den mnd heller.

Skrevet

Klart du får etterbetalt! Hvis det ikke er gått mer enn 6 mnd da...

Men sånn jeg leser det så mister du 1 mnd, og da er det jo ikke for sent for å få etterbetalt. sier de noe annet er du blitt lurt!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...