Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 søkte om denne i feb/mars en gang. poden blir 1år i april. får jeg kontantstøtten i mai ?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Du får fra mnd etter han blir 1 år. Vil tro du får i mai, slutten av mai.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 ja, du vil få første kontantstøtten i slutten av mai.
camilla^ Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Det spørs hvor lang behandlingstid trygdekontoret ditt har. Vi hadde lang vente tid og mistet for en mnd. Får ikke etterbetalt den mnd heller.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Klart du får etterbetalt! Hvis det ikke er gått mer enn 6 mnd da... Men sånn jeg leser det så mister du 1 mnd, og da er det jo ikke for sent for å få etterbetalt. sier de noe annet er du blitt lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå