Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tur: kor mange kaker treng vi til ca 65 personer?

Trudde vi hadde nok med;

- bryllupskake , 3 etg

- kransekake

- iskake

- ostekake

- fromasjekake

- 3 stk frå svigermor (veit ikkje kva)

- fruktpai

- var sikker på at dette var nok, men så kom mor i går "det er for lite - du må lage meir!". Kva gjer eg????????'

Har heldigvis god tida - gifter oss 09.09.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere bare spise kake, eller...??? ;-)

Skrevet

Jeg tror du begynner å nærme deg jeg. Vi blir 71 hvis alle kommer, og regner 5 personer pr kake(som er lite, men bare for å få regnet det ut), og kom opp i 14 kaker da.

Men hva med ett par sjokoladekaker? Det er alltid et sikkerstikk. Skal du bake de selv foressten? Jeg har overlatt det til familie og venner...:)

Skrevet

Har overlatt det meste til svigermor - bryllupskaka kjøper vi (blir kanskje sjokolade/fromasj-kake, såg spennande ut), forlover lager ei, kransekake får vi av mor hennar. Skal berre lage to sjølv. Trur eigentleg at eg har nok, men vil ha stor variasjon og ikkje berre "trauste"kaker! Sjokkokaker blir det - slår alltid til blant barna!!!

Skrevet

Vi skal ha em bryllupskake, en kransekake og 3 kaker utenom, vi blir ca 50 pers.

Jeg har diskutert antallet her inne før, men jeg er like sikker på at jeg ikke skal ha fler.

Har nå snakket med 4 par som har giftet seg og alle sa "ikke ha mange kaker, de blir ikke spist"

Skrevet

men resten gir vi til slumsøstrene elle blå kors:-)

Skrevet

Men da er det jo ikke noe problem.. Bak og kos deg.(-:

Da går i hvertfall ikke overskuddet i søpla..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...