Kiri Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Da har også jeg funnet frem til denne siden. Jeg fødte en nydelig prins den 6.april. Det ble en rask og fin fødsel. Ser at det er flere kjente fra "gravid moden alder" fra BiM. (Litt usikker på om det var slik det ble skrevet..Skylder på ammetåke..) Kommer nok til å titte innom her av og til, men kommer vel til å bruke mest tid på å kose meg med lille gutt. Ha en fin kveld jenter :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Gratulerer så masse med prinsen! Så hyggelig å høre at du hadde en rask og fin fødsel! Jeg fikk en nydelig prinsesse 4. april, men det var verken en rask eller fin fødsel dessverre.... Har heldigvis hatt to flotte fødsler tidligere så jeg vet hvordan det kan være:-) Endte med hastesnitt denne gangen, men nå er alt bare sus og dus og vi koser oss glugg i hjel:-) Merker at en ikke har like mye tid å bruke på disse sidene etter fødsel ja, men prøver å stikke innom og holde kontakt med de andre jentene her:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Gratulerer og velkommen hit inn!!! Det er ingen som er her inne så mye, men hvis alle er her litt blir det sånn passelig med liv her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå