Piri Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Ei venninne hadde sett det på tv. I et intervju sa Ragde at hun skrev på den nå. Skulle bli en triologi. GLEDER MEG VILLT!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Javel. Hvilket program var det ? Det er bare noen uker siden hun dementerte det i et program på NRK. Ikke bli altfor skuffet da...
Reveenka Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Åh, håper du har rett!!! Berlinerpoplene og Eremittkrepsene var kjempebra!
Symr@ Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Yess!!!! Det er første gangen jeg er inne på disse sidene,men måtte inn for å se om noen nevnte akkurat dette. Litt treg skjønner jeg,men leste ferdig Eremittkrepsene i dag og ble helt satt ut når jeg skjønnte at boka var slutt . HALLO kan ikke slutte av en fortelling sånn da,sitter jo her med 1000 ? om hvordan ting blir. He he ikke særlig engasjert,men jeg ble virkelig revet med, hun skriver kanonbra,så da håper jeg virkelig vi får fortsettelsen også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå