Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Hverken jeg eller min forlovede er noe gla i å danse, ikke resten av familiene våre heller så vidt vi vet. vil det virke rart vist vi bare dropper hele dansen???
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 tror det er flere og flere som gjør det... i bryllupet til ene fetteren min var det ikke brudevals.. jeg tenkte ikke over det..
fru tekopp Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Nei, det må dere ikke. Men jeg syns likevell det bør være et dansegulv og musikk til festen. Trenger jo ikke være store plassen av et dansegulv, heller. Dropp dansen, dere. Jeg mener det er litt teit å ha sånne "pålagte" greier. Blir jo ikke noe annet enn noe å grue seg til på dagen, da!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Det er DITT bryllup, og du kan ha akkurat et bryllupet du selv oensker, paa din egen maate! Vil du ikke danse, saa ikke dans! Ikke tenk mer paa det!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 For all del - BESTEM SELV! Men si da ifra tidlig i selskapet slik at dere slipper å bli presset igjennom dansen. Vi giftet oss i fjor og MÅTTE lide oss igjennom den obligatoriske bryllupsvalsen. Men vi valgte å ha dansemusikk fordi resten av familien er glad i å danse.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Du MÅ ingenting i ditt eget bryllup! Valget er ditt eget! Om du likevel velger å "hoppe i det" blir du bare å grue deg, og det er det ikke verdt.
yasmina Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Har vært i bryllup uten brudevals og har egentlig ikke ofret det en tanke. Har heller ikke tenkt å gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå