Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Har hørt at man ikke bør stimulere brystene på slutten av sv.skapet. men når skal jeg "nekte" mannen min å ta på brystene mine? Hvor nært forestående terminen egentlig? Noen som vet..?
Firefly77 Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Uff, det hørtes ikke bra ut, det må jo til når jeg har sex,syns det er så godt. Har ikke hørt det før men det kan jo hende det har noe med melken å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 eg har hørt omvent...fekk beskjed på føden at eg kunne stimulere brystene for og få i gang rier....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå