Gå til innhold

Snart_2?, Mary had a little lamb og Drømmen sin skravletråd


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

Hallooooooo, er dere heeeeer?

 

Nå har jeg akkurat kommet fra legen. Ble tatt utrolig godt imot, og han satte igang med å ta celleprøver ++. Skal tilbake noen dager før IKM for å ta blodprøve og se om jeg har hatt eggløsning. Hvis alt ser greit ut må mannen til pers og levere prøve av svømmerne. Det gleder han seg absolutt ikke til. Føler utrolig deilig å være igang med utredning. Veldig greit at jeg ble tatt på alvor også.

 

Nå har jeg bestilt meg en massasjetime til uka, og skal bare slappe av og kooose meg frem mot ferien. He-he...ny taktikk :)

 

Hvordan går det med dere? Ingen flere lumske blødninger, håper jeg. Har du passert EL, Mary?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Heeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!! :o)

 

Skulle akkurat til å legge inn et innlegg for å høre med deg hvordan det gikk i dag. Er det ikke deilig at det endelig skjer noe? Dette kommer helt sikkert til å gå kjempebra! :o)

 

Massasjetime hørtes nyyydelig ut... Jeg vil også...

 

Jeg har ikke hatt noen flere blødninger nå, så håper spira klorer seg fast der inne og vokser seg stor og sterk. 9+5 i dag og dagene snegler seg av gårde. Skal bli en enorm lettelse å kunne fortelle om det om noen uker. :o)

 

Lenge siden jeg har sett noe til Mary nå ja... Kanskje hun er alt for opptatt med bebismekking? Thihi....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he...Hei, Mary! Stikk hodet opp av dyna et fem-minutt og prat med bimme-vennene dine nå! Kan'ke lage bebis hele tida, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

som tiden flyr.. Har visst ikke hvert inne her på en 4-5 dager jeg nå...

Først av alt veldig gledelig å høre at alt ser ut til å stå bra til med den lille spiren Drømmen :-) - må ha vært en herlig opplevelse å se det lille bankende hjertet på skjermen! Er det vanseklig å ikke rope ut til omverden at du er gravid???

 

Så flott at du har begynt utredningsprosessen snart_2 - skal nok se du går i Drømmens fotspor...

 

Mått reise bort i helgen da moren min kom på sykehus. Det går bedre med henne nå... I tillegg hadde mannen og jeg en STOR krangel midt under EL - perioden, så vi misset selvsagt den mest fruktbare dagen.... I følge Fertilityfriend er det gode sjanser for at det har klaffet med timingen de få dagene vi mekket baby..Så da får vi bare vente å se... Gikk glipp av EL dagen og dagen etter - men mekket dagen før.. Har forresten blitt spådd av babyface på spåsiden at jeg blir gravid i juli el august med tvillingjenter!!! Og at jeg får to gutter til etter det... *håpe* *håpe* Hvis så er tilfelle får jeg nesten bare nyte den fristiden vi har nå... hehehe... El min kom senere enn antatt denne gangen og jeg har dermed ny ikm 30. juni. Når er din Snart_2?

 

Ha en strålende dag,

klemmer fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig at du er tilbake :)

 

Trist å høre om moren din. Håper det går bedre med dere. Og krangling midt i el-perioden er jo ikke så trivelig. Vi hadde også en skikkelig diskusjon i går, men følte på en måte at vi "måtte" bli venner fort for vi driver jo og prøver å lage baby her! Snodig...

Du skal se at det klaffer denne mnd. likevel. Når man minst venter det..er det ikke det de sier? Og så tvillinger da :)

 

Jeg har ikke fått EL ennå. Legen sa at den trolig var rett rundt hjørnet, for jeg var visst litt skjør nedentil da han tok prøvene i går. Kan nok stemme det, for jeg blør faktisk litt fremdeles. Jeg tror el er i dag eller i morgen....vi får se. Har sikkert ikm en liten uke etter deg da. Tenk så morsomt hvis vi hadde blitt gravide samtidig! Nei, nå begynner jeg igjen. Like optimistisk hver mnd. på denne tiden.

 

Ellers så nyter vi finværet. Har fått gjort masse i hus og hage de siste dagene, og nå er det ikke så mange ukene igjen til ferie heller. Jippiii!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heeeeeei!

 

Der var Mary endelig tilbake. Godt å "se" deg igjen. Det var trist å høre om mamsen din, håper hun klarer seg fint og at alt blir helt bra igjen. Man får seg en støkk når det plutselig skjer noe med de man er gla' i. Men ser jo ut som om alt kommer til å g bra og det er jo flott!

 

Nå må dere se å slutte med den kranglinga! Har ikke tid til det dere nå! *oppgitt* :o) Men av og til kan det jo være godt å få "blåst" ut litt også for å renske luften litt. Det tar på for begge parter å holde på med den bebislaginga, så er ikke så rart det blir litt frustrasjoner av og til.

 

Men med sååå spennende spådommer som du har forran deg så har dere jo all grunn til å glede dere! Venter utålmodig på dere jeg vet dere.

 

Guuuud, har så lyst til å skrike ut hvordan det er fatt noen ganger. Bare 14 dager igjen nå så kan vi bli "offisielt" gravide. det skal bli himla godt. Men kjenner jeg meg selv rett så har jeg vel mistet begovet for å fortelle det til gud og hvermann innen den tid, så ta tier vi sikkert stille enda litt til.

 

Nei, må jobbe litt videre her vel. Ikke la det bli så lenge til neste gang! :o)

 

Klem til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en koselig start på dagen! Min kjære våknet i dag med et smil om munnen. Jeg spurte hvorfor han gliste sånn og da sa han: "jeg drømte at vi hadde scoret. Det var så fint!" Og det var ikke fotball han snakket om altså :) Så det er tydelig at det er ikke bare vi damene som er opptatt av dette baby-styret.

 

El-testen har forøvrig ikke slått ut ennå, men vi jobber nå litt likevel.

 

Ønsker dere en god helg, jenter!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere jenter!

 

Håper dere har hatt en fin helg, selv med venting på EL og IKM. For du har vel ikm snart Mary eller?? Kanskje jeg tar helt feil?

 

Vi har vært på vannet i helga, endelig en helg hvor mannen hadde fri på lørdagen også. Har sovet masse masse og ellers ligget og sløvet i sola med et pledd (så varmt er det jo ikke enda...)

Deilig! Bare 4 uker igjen til ferien nå, vi har jo relativt sen ferie i år. :o) Men det er da go' været kommer vet dere!

 

Håper dere har hatt det fint, får jobbe litt videre her, ikke at det er det helt store å gjøre, men kan da late som jeg jobber litt ihvertfall. Thihi...

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fikk positiv el-test fredag og lørdag. Nå har vi stått på som kaniner hele den siste uka. Begynner nesten å bli litt lei :) Min kjære er overbevist om at NÅ sitter den! Vi får bare ta fatt på venteperioden.....

 

Har to uker igjen til ferie, og håper virkelig vi kan dra til Syden med en liten blindpassasjer ombord. Hvis ikke, så er det forsåvidt greit det også. Da kan jeg jo kose meg med rødvin til maten *prøver å være positiv* Skal forøvrig til legen igjen 4. juli for å ta blodprøve og se om jeg virkelig har el.

 

Hvordan går det med deg, Mary? Klarer du å vente helt til fredag med å teste? Har du forresten fortalt nyheten til slekt og venner, Drømmen?

 

Oops, må springe i et møte. Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter,

ikke meningen å melde meg helt ut av denne tråden her altså...

 

Veldig busy uke før vi tar ferie fra fredag = IKM dagen min! Men 3 dager før IKM (OPS! Kan jo egentlig teste med de 3 dager før testene mine jeg da.... - DET har ikke streifet meg en gang..)

 

Høres ut som dere har gjort godt grunnarbeid Snart_2? Og godt å høre at alt går bra med deg og den lille spiren Drømmen. Jeg har vært så opptatt av jobb (jobbet 12 timers dager hele denne uka, jobbet i helgen etc. ) At jeg har faktisk IKKE tenkt på IKM, spirefesting etc. Men må si at når jeg prøver å kjenne etter nå, og tenke tilbake på de siste dagene så tror jeg at tanta er rundt svingen.

 

Vi snakkes,

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er når man har andre ting å tenke på at spiren plutselig sitter vet du Mary! *kryssefingrer* :o)

 

Er rat med det, blir litt kaos i tida før ferie, men ferie hørtes helt nydelig ut!!! *Sukk* Vi begynner ikke ferien før siste uka i juli vi da, så det er jo fortsatt en stund til. Men tiden flyr så plutselig er det vår tur til å pakke baggen og reise av gårde.

 

Har dere noen spennende planer for ferien da? Og det gjelder dere begge to!!? :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mary, har du testet nå? Du har vel IKM i dag? Er sååå spent. *krysser fingrene*

 

Jeg er en uke etter eggløsning i dag, og som vanlig har murringen nederst i ryggen satt i gang for fullt. Alltid til å stole på. Ja,ja....skal ta blodprøve på tirsdag, så får vi se hva som skjer etter det. Blir nok lei meg hvis tanta dukker opp igjen i neste uke, men sommeren er jo ikke akkurat den verste tida å IKKE være gravid på. Tralalaaa.

 

EN uke igjen på jobb, så er det FRIIIII i en hel mnd. Jeg gleder meg sånn! Vi skal til Lanzarote i to uker og ellers blir det vel litt fiksing på huset og vennebesøk. Har stadig vekk noen prosjekt på gang.

 

Hvordan går det med magen, Drømmen?

 

Ønsker dere en fortsatt fin dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter. NÅ er det endelig ferie :-)

 

Har jobbet 32 timer de siste to dagene og midt oppi dette kom selvsagt tanta ARG %&¤#"_!"#¤¤%&/& - men det gikk faktisk HELT greit å få tantebesøk denne gangen. Enten var det fordi jeg var så stresset, ellers så var det fordi jeg innerst inne går og håper på at spådommen til babyface skal slå ann.... Gravid med tvillinger i juli el. aug..... Så dere kan jo tenke dere nedturene jeg vil få om tanta kommer da...

 

Noe som er trist er at da rakk vi jo ikke å møtes inne på 1. tri Drømmen.... buhu.... Håper alt går bra med deg og at dere får en fin ferie begge to jenter. Vi reiser på hyttetur til Telemark i morgen, bare mannen og jeg - DET skal bli deilig. Så skal vi besøke et vennepar på vestlandet som har adoptert ei lita jente fra colombia! Det gleder jeg meg til. Etter det går turen til min manns familie sin hytte, etter litt fam besøk så har vi planlagt noen dager alene på hytta og jeg ser jo nå at det skal klaffe HELT med tvillingmekkingen ;-). Siste uka skal vi besøke min familie litt og så er de tre ukene brukt opp!

 

Nå går jeg over i min 11.pp - gjør jeg ikke det da? Helt ute av tellingen nå... Er ihvertfall en sliter om ikke så altforlenge.

 

Kos der emasse - gleder meg til å følge med dere videre - Riktig God sommer, så skal jeg titte innom i ny og ned!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... 10. pp går jeg inn i..... Ikke rart om man går i surr av og til... SKAL klaffe FØR jeg offisielt blir en sliter. (Jeg har jo klassifisert meg som en sliter i flere mnd allerede...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere jenter!

 

Åååååååå.... Jeg som var sikker på at du skulle komme etter denne gangen. Men kanskje en ide for deg etter feroien og ta en tur til legen? Det gjør underverker for psyken tror jeg, og er sikker på at det var det som gjorde at det klaffet for oss i 13 pp.

 

 

Høres godt ut med ferie, åsså i Telemark også da! :o) Rart og tenke på at du skal være ganske i nærheten og jeg har ikke snøøøøøring på hvem du er. Thihi....

 

Vi skal fortsatt jobbe i tre uker til vi da, før det blir ferie på oss. Det føles leeeenge nå, men kommer sikkert til å gå kjempefort tenker jeg.

 

Alt er bra med magen tror jeg da. Hadde noen blødninger torsdag og fredag men legen min advarte meg om at jeg kom til å få det etter han hadde "grafset" oppi der på kontroll. Har visst veldig lett for å blø jeg da, så må være litt forsiktig. Nå gleder vi oss til torsdag da er det endelig gått 12 uker og vi kan lette litt på "trykket". DET skal bli godt det. Slippe å juge seg igjennom hele ferien. :o)

 

Håper dere får en fin sommer jenter, og stikk innom av og til da, selv om dere er på ferie, jeg blir jo her tross alt i tre uker til. :o)

 

Klem til dere begge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så synd at det ikke klaffet denne mnd. Mary. Skal se at spådommen slår til. Plutselig sitter du der med to gullkorn i magen :)

 

Kan tenke meg at Drømmen kommer til å juble ut Graviiiiiid om ikke så lenge ja. Har du virkelig klart å holde det skjult for alle såpass lenge? Ingen som vet det ennå?. Da jeg var gravid forrige gang, var jeg sikker på at jeg kome til å sprekke med en gang. Men så måtte jeg liksom bli litt vant til tanken selv først....det tok i grunnen noen uker det.

 

Her i gården har alle symptomer forsvunnet. Har sinnsykt vondt i halsen, men det har vel strengt tatt lite med en evt. graviditet å gjøre. Spent på blodprøven i morgen, men er jo ganske sikker på at jeg har el da. El-testene har i alle fall slått ut hver mnd jeg har brukt de.

 

Dumt spm: kan legen se det på blodprøven nå hvis jeg er gravid? Har ikm på torsdag eller fredag....Hva tror dere?

 

En uke igjen til ferie. Etter det er det dårlig med nett-tilgang i perioden 10. juli til 1. august. Håper virkelig vi kan komme tilbake fra sommerferien med gode nyheter. Fikk jo ikke testet sofaen inne på 1. tri sammen da.......det var synd.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen!

 

Huff ja, skal bli godt å kunne fortelle til venner og familie. Mamma og pappa vet om det, åsse ei veldig god venninne. Resten har vi ventet med å fortelle det til. :o)

 

Blir en spennende sommer dette her, Mary som er spådd to små og du med resultater fra legen, og kanskje spira sitter allerede? Tror ikke du skal lete etter symptomer jeg. Jeg har nesten ikke hatt noen jeg. Nesten litt skremmende hvor lita jeg har merket annet enn et par blødninger. Får håpe alt er bra der inne.

 

Når vi blir på ferie fra 22 juli kan det nok gå tre uker før jeg er på nett igjen også, dårlig med internett ombord i båten gitt. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var blodprøven tatt. Får svar på torsdag eller fredag. Måtte ta en sånn 3-dager-før-cb test i dag tidlig....men den var så negativ, så negativ. Tenkte at hvis den slo ut så kunne jeg avlyse hele legebesøket...dengang ei.

 

Har nettopp fått vite at en kollega er gravid. Klarte faktisk å glede meg på hennes vegne. Har hatt litt vanskelig for det i det siste, men nå ble jeg faktisk veldig glad. Det er hennes første, og jeg unner henne det av hele mitt hjerte. *stolt*

 

Rolig på jobb nå. Full nedtelling til ferie. Kan det ikke bli fredag snart????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

bare en kjapp tur innom fra "ferieland": Låner en pc hos de vi er på besøk hod på Os, som ikke vet at vi prøver... Blir derfor en kort seanse...

 

Hvordan gikk det Snart_2? Har du fått svar på prøvene?

 

Vi går inn i babymekkingsperiode nr 10 nå, men jeg er jo blitt superavhengig av fertilityfriend - og så har jeg reist i fra passordet mitt.... Trenger ikke det når jeg daglig går inn på min egen pc vet du... Så nå er jeg litt lost. Var det på lørdag, søndag, mandag eller tirsdag jeg skulle ha EL???

 

Det betyr vel at det ikke er noe latskap her i gården og at vi bare må stå på løpet ut så vi ikke misser EL - dagen.... Og så er vi i tillegg på besøk hos et vennepar... jaja... denne gangen SKAL det klaffe. Tvillinger eller ei, tar det vi får jeg ;-)

 

Fortsatt riktig god sommer jenter - vi koooser oss og slapper av på ferie.

 

Klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig at du stikker innom fra ferieland :) Synes jeg ser dere..."eh, nei er litt trøtte etter middag vi...må nok ta en lur"..."Nei, dere andre får gå tur, vi blir hjemme og passer huset så lenge"...Hopp, hopp!

 

Har desverre ikke fått svar på prøvene. Dvs at celleprøvene var ok, men blodprøven er ikke tilbake ennå. Hadde IKM på torsdag, men ingen tante ennå. Tok en test i går, men den var negativ så jeg har ikke så store forhåpninger ennå. Ingen symptomer på noe som helst faktisk.

 

Ellers så koser vi oss i det fine været, og begynner å få litt reisefeber. Drar på mandag: to uker med sol og varme -here we come!

 

Fortsatt god ferie, jenter. Kan nok hende jeg finner meg en pc i det store utland jeg også. I alle fall hvis jeg har noen gode nyheter :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på dere begge to!

 

Misunnelig på feriefolket her altzå... :o) Gleder meg til vi skal på ferie også. Høres helt skjønt ut.

 

Thihihihi... Passe huset... Dere kan nok få noen artige dager hos vennene ja. Får håpe det bærer frukter for nå er det jammen på tide!!!

 

Blir spennende å høre resultatet fra blodprøvene dine Snart_2, kanskje svaret kommer før du aner i form av noe annet enn en telefon fra legekontoret? Thihi... Det er jo en mulighet for det så lenge tanta holder seg borte. :o)

 

nei må jobbe på her, alle andre har jo ferie så her har jeg mer en nok å gjøre. Bare å hive seg rundt.

 

Kos dere masse i ferien jenter, bare 14 dager igjen på jobb for oss nå så drar vi av gårde også. *Gledermegmasse*

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå,

da har vi forlatt Os og venneparet der, og befinner oss nå på Sunnmøre! kikkelig Norge Rundt denne ferien... Det høres kanskje veldig stressende ut, men det er faktisk den mest avslappende ferien jeg noe gang har hatt... har vært på hytta og grilla og kost oss i dag (Og JA - det ER deilig med ferie Drømmen, så bare gled deg, snart er det du, mannen og spira som skal late dere ;-9)

 

Håper alt fremdeles bare står bra til, begynner det å merkes på kroppen? Altså, synes mener jeg???

 

Gleder meg såååånnn til det er vår tur...... Men jeg mener det, klaffer det ikke den gangen her så klaffer det aldri.... Her mekkes det for harde livet i frykt for å misse El dagen... nesten litt slitsom vet du.. hehehe...

 

Er så spent på å komme hjem og legge inn all dataen i FF, og vente på IKM dagen. Har liksom en indre tro på at This is it!

 

Nå er Snart_2 på ferie også, blir jo spennende å se om spire sitter denne gangen og om hun får tid til å kikke innom fra "ferieland".

 

Kos dere begge 2,

 

vi snakkes,

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, hei!

 

Koselig at dere stikker innom, sitter mer eller mindre i koma på jobb og veeenter på ferien som starter neste helg igjen. Guuud kjenner at det skal bli såååååå godt!

 

Er så spent på dere begge to jeg at jeg sprekker snart, gleder meg veldig til dere følger etter sånn at vi kan få litt tid sammen på 2.tri! :o)

 

Er 13+0 i dag så dette går sakte men sikkert fremover. begynner å se litt lubben ut, ikke gravidemage men litt sånn "jøss skal si hun har kost seg med god mat i sommer" Thihi... Jaja...

 

Hadde besøk av søskenbarnet mitt på 16 i huset i går kveld (vi tapetserte for første gang i hele vårt liv og resultatet ble selfølgelig helt perfekt :P ) og han syns jeg begynte å få en liten "bolle på magen"

Magen kommer tidsnok den, prøver å nyte den tida her, hvor buksene fortsatt passer.

 

Gleder meg til å høre mer om ferien deres jenter, stooorkos dere, dette skjer nemlig bare n gang i året!!

 

Klemmer fra

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Puuhh.... Herregud så godt det skal bli med ferie snart! Bare i dag og imorgen igjen nå så er det ENDELIG vår tur! Uttrykte samme gleden til ei venninne her om dagen, men da fikk jeg tilbake at jeg kunne da tross alt ikke klage vi hadde da vært 14 dager i Thailand i Januar. Jaja... Men det føles som en EVIGHET siden nå!!! :o)

 

Uansett, dagene snegler seg av gårde her... Lite å gjøre på jobb, så bli mye bim, finn, vg, db, dn, osv, sov...

 

Håper dere fortsatt har det fint på ferie, og at dere kommer hjem med gode nyheter til meg!!! :o) Spent nå altzå...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Du klarte å grave frem innlegget vårt.... Jeg gjord et tappert forsøk i går, men fant det bare ikke. Har vært gullsmokkmedlem så da har jeg jo hatt den funskdjonen med mine siste innlegg etc. og da var det jo så enkelt. Bare å gå inn og scrolle på liste over de siste 20 innleggene mine. Men det medlemskapet gikk ut nå i ferien. Grøss og gru - det betyr jo at jeg har hengt inne på disse sidene i 1 år nå, uten noen spire... Deprimerende..

 

Men, men nå er det sol, sommer, fremdeles noen dager igjen av ferien - og 4 dager igjen til IKM :-)

 

Status: Har hatt MASSE babymekking og i følge FF har vi klart å treffe perfekt både før, under og etter EL. Har i 4 dager nå hatt veldig ømme bryster og tror dere ikke at jeg i dag kan kjenne litt PMS.... Men jeg henger ikke med hodet før tanta kommer! (Jeg pleier alltid å få ømme bryster så det tar jeg heller som et tegn på at tanta er på vei...)

 

Vi har hatt en super ferie så langt. Vært på stranda, badet og solt oss. Grilla med venner, vært en liten harrytur til strømstad og bare nytt livet.

 

I går var jeg inne i albumet til Drømmen for første gang. Moro å få et ansikt til nicket :-) Fine bilder. Kommer det snart noen magebilder? (Kanskje magen skal få lov å komme først mary...)hehehe

 

Søsteren min har termin om 2 1/2 uke og svigerinnen min og 5 uker så det blir mye babyprat om dagen. Det går egentlig helt fint da jeg tenker - når de babyene kommer er jo mine to på vei... (Vet ikke helt om jeg tror på det da... men prøver å inbille meg det ihvertfall)

 

Riktig god ferie Drømmen. Hva var det dere skulle igjen? Kos dere masse og så håper jeg at snart- og jeg har hylt ut av glede her til du er tilbake. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...