Gå til innhold

blødning i 10-11 uke??


mamma til 2 skjønne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikkje kommet så langt sjøl enda....Men det e ganske vanli å ha småblødninge første semester....

E det mye? og helt rødt blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var en del,så vi dro til legen og fikk ul!Alt stod bra til med den lille,men legen så en blodansmaling utenfor livmoren.HUn sa j kom til og blølitt mer,for den tømte seg!Fikk beskjed om og holde meg helt i ro over helgen,ikek sex og ikke trene!

 

Skal tilbake om 2 uker og se hvordan j ligger an da,hun sa abortfaren var større nå,men at sjansen var fin for at alt ville gå bra!

Blir litt nervøs av det her,men tok det litt mer med ro når j så den lille sprelle med 2 armer og 2 ben der inne...;)he he,såsøt!

 

Så får vel bare krysse fingrene for at alt er greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være noe galt. Slimhinnene i kroppen er mer følsomme nå. Jeg hadde småblødninger i første sv.skap uten at noe var galt. I nr. 2 likedan, men da mista jeg.... Ring legen. Bedre å ta en sjekk nå enn senere. Jeg stressa ikke m å komme meg til lege sist, men da jeg endelig gjorde det og fikk UL, var fosteret dødt. I uke 13.... Da hadde d ant. vært sånn noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det e e kun det man kan gjøre...

Ta det me ro da, og ikkje gjør nåkka som e annstrenganes....

Og ikkje minst: Kos dæ masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å blø her for to dager siden. Er 10 uker. Dro til sykehuset på ul. Der så de ikke hvor blødningen kom fra, men fosteret var levende. Fikk egentlig ingen god forklaring på blødningen. Det eneste legen sa var at mange hadde uforklarlige blødninger gjennom hele svangerskapet. Sist svangerskap blødde jeg de tre første mnd i strekk. Hadde et opphold frem til 21 uke. Hadde da blødninger frem til fødselen ble satt igang ved 34 uker. Hadde håpt at jeg skulle oppleve et normalt svangerskap denne gangen...men det ser ikke ut som det skjer. vi får tenke positivt, og håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...