Gå til innhold

Til anonym!


Aga:-)

Anbefalte innlegg

"Det er jo ikke bare å sykemelde seg da, idioter. Svangerskap er da ingen sykdom...

Anonym "

 

Noen har lagt inn dette svaret på en tråd som handler om sykemelding.. Synes det er utrolig leit at det skal være noen som tillater seg å svare på en slik måte her inne. Ingen blir sykemeldt for moro skyld, og det er vel ingen som sykemelder seg selv her inne?

 

Synes denne typen holdninger kan komme frem på kranglesiden, hold dere for gode til å slenge dritten her inne!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig. og skal man slenge dritt får man væe tøff nok til å si hvem man er. sykemelding er ikke noe noen tar bare for å få fri fra jobb. selv om svangerskap ikke er en sykdom så kan man bli utrolig syk av det. mange av plagene som følger med kan gi sykdom. så man er vel ikke idiot om man spør om sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!

 

Jeg er ihvertfall en som har opplevd myyye sykdom de første mnd. i sv.skapet..Spydde i 2mnd.. Kunne ikke spise nokka, kun drikke vann. Det var helt for jævlig.. Da tenker man at dette er nok det første og siste barnet, vil ikke ha flere..

 

Men nå etter å ha kommet over det verste, er gleden SÅ STOR!! =) Og tanken på flere barn har kommet tilbake, hihi..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere..

Selv er jeg 50 % sykemeldt. Fungerer fint i hverdagen, men det er enkelte oppgaver på min arbeidsplass jeg ikke kan utføre pga fare for at ting kan skje. Sånn er det bare..!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...