Gå til innhold

Hvor blir dere av da gjøvikdamer???


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Litt tynt fremmøte på treffene for tiden..i går var vi bare 4

Det er da så mange av dere her inne- gi litt lyd fra dere da så kan vi finne en dag som passer!

Ikke så lett å sette opp treff heller når man ikke vet om det kommer noen. virker som mange ikke er her inne så ofte men send meg mobilnummer eller msn-adresser så skal jeg da få sagt fra om Bim-treff hvis dere er interessert.

 

hilsen masa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ett koslig treff på peppes i går.Sjøl om vi ikke var mer enn 4 stk så var det alikevel koslig.Vi snakket en del om fødsel i går og det er fint å høre andres historie som har vært gjennom dette før.Greit å få tips om hva man bør ha med seg og hvilke muligheter man har for at man skal få en fin opplevelse under fødselen!!Så takk til deg,Nina og til Helen.Håper vi blir litt fler på neste treff.Håper ikke det blir lenge til neste gang vi treffes,og at vi kanskje blir litt fler på treff neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Bare lurer på om je kan få lov å regne meg til Oppland? Bor i Moelv og skal føde på Lillehammer :) Virker som hovedsetet i Hedemark er i Elverum og det er eventuelt mye kortere for meg å reise på BIM-treff i Gjøvik eller Lillehammer enn til Elverum. Har forresten bodd 16 år i Oppland (valdres). Je har termin 21. november og har 3 unger fra før på 12, 17 og 19 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja da vi tar i mot med åpne armer vi!

her er det bare å komme på treff både på Gjøvik og Lillehammer!

 

Ei som bor i Åsmarka har vært med oss på treff men hun har termin nå 23.mai så spørs vel om det blir flere treff på henne..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det :) Ser det foregår stort sett på mandager :/ Da jobber je alltid. Enten fra kl 12 eller fra kl 15 :( Hadde vært fint med en annen dag da :) Skal følge med treff sidene framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...