Gå til innhold

Hvor lenge tak i korsryggen før fødselen starter? Ukevis?


Salsa

Anbefalte innlegg

Dette begynte så smått i går kveld. I dag har jeg murringer hele tiden. Det hogger til i 2-5 sekunder, går over, for så å komme tilbake etter kanskje bare 20 sekunder. Spesielt når jeg sitter. Er det noe på gang? Jeg var hos jordmor forrige uke, og da var hodet ikke festet. Har hatt masse kynnere også i lengre tid.

 

Forrige gang jeg fødte, så våknet jeg av rier om natten, så jeg har liksom ikke erfart sånne korsryggtak. Noen som har formening om hvor lenge dette kan pågå før fødselen starter? Jeg har ikke termin før 18. mai, så det hadde jo vært greit å vente litt til......

 

Slimproppen har jeg ikke sett noe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Først og fremst fester ofte ikke hodet seg på annengangsfødende. Sist jeg fødte gikk jeg i flere uker med mensmurringer i korsrygg og mage. Jeg har det sånn nå og, men de kommer ikke så ofte som hos deg. Kanskje du er i tidlig fødsel...ellers kan det bare være modningen du kjenner. Man kjenner jo mer som annengangs...

 

Kunne desverre ikke hjelpe deg så mye, men jeg ønsker deg lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar. Mensmurringer har jeg hatt til og fra i flere uker allerede, så jeg får stålsette meg for noen få uker til med tak i ryggen også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...