Gå til innhold

hjelp! Kan man..... (samme som på skravlesiden)


Reddik

Anbefalte innlegg

hoste ungen ut?

 

Jeg er 13+3 i dag og har fått skikkelig bronkitt, raller som en gammel innrøyka gubbe.

Etter å ha hosta nå siden søndag har jeg fått noen rare stikkende, litt dumpe smerter i buken, de sitter like under leverspissen og ned mot lysken.

Kan noen berolige med med at dette faktisk bare er stølhet i muskulaturen etter noen hostekuler som var av en annen verden?

Jeg har hyperemesis i tillegg, superkult å hoste så mye at du kaster opp...det er bare magemuskulaturen som får kjørt seg?! krabaten sitter godt fast ikke sant?

 

Vær så snill å berolige en førstegangsgravid...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sliten i musklene av å hoste slik vet du, det er nok det du kjenner. Gå til legen å få medisin og hostesaft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyen henger inni der den, den kommer jo ikke opp:) så å hoste ut babyen går ikke det nei. den skal presses ut andre veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det skjønte jeg og! At man ikke kan kaste opp babyen :-) Og takk gud for at det ikke går :-)

 

Men når du hoster blir jo diafragma presset nedover for å få stort nok trykk til lungene. Jeg tror jeg har dunket baby i hodet og kroppen ganske mange ganger i døgnet den siste tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan hoste ungen ut nei :) Jeg har spydd og spydd og spydd og holder på enda (uke 23). Men jeg må innrømme at jeg har tenkt noen ganger at nå presser jeg vel ut barnet. Men det har altså ikke skjedd :)

 

Håper du kan finne noe for hosten din - slitsomt for deg da!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Kjenner igjen disse smertene ja... Når jeg hoster eller nyser, holder og løfter jeg magen, slik at magen ikke hopper, om du skjønner. Det funker hvertfall for meg:) Ser for meg at siden livmora og ligamentene (?)blir stadig større og strekkes mye, er det dette som lager denne stikkende smerten.

Men det er sikkert lurt å snakke med legen også:)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...