Gå til innhold

Gravide Kick off i Oslo


Majamin

Anbefalte innlegg

Torsdag 4 mai er det gravide Kick Off på Den Kule Mage på Grunerløkka fra 18-21. Det vil være mange aktører som stiller med infomasjon om blant annet babysvømming og det vil komme fotograf for å ta bilder av våre flotte mager... Gro Nylander holder et kort foredrag og signerer bøker! Det serveres fingermat og champagnebrus! Gravid og Foreldre og barn kommer, småfolk fra Tine, Pilates Room og mange fler kommer!! Meld dere på ved å sende mail på [email protected] eller ring 22357690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro!

Da har jeg sendt mail og meldt meg og En baby takk på! :o)

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være med på hele greia? Lyst å trene først... :) Og koster det penger...?

Uvitende hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i mailen at jeg og en baby takk kan vise fram tøy ...

Vi har IKKE erfaring som modeller ... hehe ... men dere leter vel bare etter vanlige gravide jenter (håper jeg) ... :o)

Jeg spurte også i mailen om vi trengte å møte tidligere hvis vi skal være modeller? for det har vi desverre ikke anledning til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! Når kan dere være her da? Det starter 18, men klærne skal vises fram1930 så da blir det jo litt tid til å prøve.... Supert at dere stiller opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være der til 18 og Nina kommer 18.15 - 18.30 ...

Hun jobber til 18!

 

Ja da får vi vel tid til å få på oss noen klær som passer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på og! Kan også være med å vise tøy hvis dere trenger flere -når Maria og Nina gjør det så tør jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpent for alle! Nei, jeg eier ikke Den Kule Mage, jobber i cafeen og venter barn til sommeren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...