Gå til innhold

Iiiiiiiik! 12 dager på overtid


venter prins 1504 - på overtid

Anbefalte innlegg

Nå holder jeg på å bli sprø! Har kjent på fødselssymptomer i 4-5 uker nå og trodd at "nå skjer det noe", men neida...

I natt hadde jeg noe jeg tror måtte være rier med 10-12 min mellomrom, men det stoppet opp etter 1-2 time:-(

I morgen har jeg overtidskontroll på sykehuset, men hååååper i det lengste at noe skal skje i lpt av dagen/natta.

Har en litt merkelig følelse i kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff..Skjønner godt at du blir frustrert. Med førstemann hadde jeg rier en hel natt, så stoppet de opp på morningen. Slitsomt. Påfølgende natt var det pån igjen, men da var riene mer smertefulle. 10 t senere lå han i armkroken min. Det skjer nok noe i løpet av dagen skal du se.. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...takk-takk-takk- nå fikk jeg sannelig motet opp... :-)

Satser på at du får rett!

Du får ha masse lykke til selv:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene!! Jeg hadde det akkurat som deg. Fødselsymptomer i LANG tid og prinsen kom ikke... Var på overtidskontroll 12 dager på overtid. ca 1,5 cm åning. Ble strippet og tilbake på kontroll igjen 15 dager på overtid. Strippet da til ca 3 cm åpning.(natt til 15 dag hadde også jeg rier som gav seg). Var moden og legen ringte opp til føden for at de skulle "ta vannet". Det var FULLT og jeg ble sendt hjem. Fikk time for igangsetting neste morgen (dag 16). Var sååååå skuffet! Neste morgen tok de vannet kl 1015. Ble satt på drypp og riene kom raskt. De var intense og effektive. Ca 2 timer senere hadde jeg full åpning og kl 1350 ble lille Elias født.Velskapt og nydelig. Smertene er ubeskrivelige og man går inn i seg selv. Får ikke med seg det som skjer i rommet. Det rare er at i samme øyeblikk som barnet kommer ut, forsvinner smertene øyeblikkelig og man er plutselig seg selv igjen. Alt dette overskygger smertene- en fantastisk opplevelse. Lystgassen ble min venn :)

 

Uansett. Jeg skjønner din frustrasjon nå, men ganske snart er alt over. Om det skjer naturlig eller du blir satt igang. GLED DEG- du har prinsen din i armene om kort tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...