Gå til innhold

Nå er kvalmen kommet...


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Er 7+6 i dag å har merket litt til å fra på kvalmen ei ukes tid... Men først i dag jeg brekker meg for alt... Håper jeg slipper kvalmen for lenge.... Sist gikk jeg kvalm til siste dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat likt for meg. har vært litt kvalm på kveldstid, men det siste døgnet har jeg vært kvalm både dag og natt. uff! heldigvis kommer det noe godt ut av det. gleder meg ikke til å komme på jobb for å lage mat i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har värt kvalm og uvel siden ett par dager etter befruktning :( nå er jeg 5+2 og det holfder i enda.

De andre gangene jeg har värt gravid har ikke kvalmen kommet för i uke 8.

Kan ikke fatte at den har kommet så tidlig denne gangen :(

 

Kansje det er en liten gutt denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke kvalm med min første som var gutt, men er det nå, 7 uker på vei. Kaster ikke opp, men.... Er vel ingen fasit for det med kvalme og kjønn, men... Noen som vet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig ferdig med den.Deilig,men slet med den fra dag en,er nå 11+5.........

 

Får håpe det går over for dere å snart...Føler med dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser du har mange symptomer, jeg har nesten begynt å lure på om jeg ikke er gravid lenger siden det eneste jeg hadde av symptomer er så godt som forsvunnet. Puppene er nesten ikke ømme lenger, bare i området rundt brystvortene, mot tidligere hele puppen. Strekningene jeg kjente konstant i lysken og nedover lårene kommer nå bare av og til om kvelden, og da ikke i like sterk grad som tidligere. Eneste jeg kjenner skikkelig er trettheten, i går var verst til nå, la meg kl 16:00 og sto opp i morges for å gå på jobb uten å føle at jeg har ligget for lenge... Og nå er jeg skikkelig trett og svimmel igjen. Håper nesten jeg blir litt kvalm snart jeg, så håpet om liv kan leve videre til onsdag (skal på ul da).

 

Håper for din del at kvalmen snart gir seg igjen, og at dette svangerskapet blir annerledes enn det forrige. Er så spent nå, tiden går så sakte, men endelig er det under en uke til ul :o) Du må jo vente enda litt lenger, og tenk om det er to der?

 

Ha en fin dag videre, kjennes ut som det blir å holde ut på jobben og så dra rett hjem og sove igjen, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært kvalm når jeg har gått med jenta, og ikke med guttene. er veldig kvalm nå, så kanskje er det enda en prinsesse på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jons... :))))

 

Det er lenge siden jeg har hørt noe frs deg...

Jeg har veldig mye symtomer... Lurer på om det kan komme av at jeg fortsatt bruker crinonen... Skal bruke den til jeg skal på ul... Gleder meg til det nå... Er spennende å se om det er en el to der ja... :))

 

Men regner med at det er en siden hcg var på 41 på dag 12... Minste de har sett på tvillinger var 57 på dag 14 fikk jeg beskjed om... Vet ikke hvor fort det stiger jeg...

 

Men finner det ut den 8 mai da... :))

 

Trøtt hele dagen er jeg også... Ikke noe spesielt svimmel da... Men vonde og større pupper og kvalm.. Sliter fortsatt med hard mage og luft da... Håper det gir seg snart... veldig ubehagelig...

 

Ha en fortsatt fin dag på jobb...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...