Gå til innhold

søskenvogn


mamma`n til petter&ada

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt andre barn i september og har funnet ut at jeg trenger søskenvog. jeg har sverget til emmaljungavogner...men er de like bra i søskenvogn, eller er det noen som er bedre. Synes de fleste har så liten bag når det er søskenvogn. Jeg får jo et vinterbarn, så jeg trenger litt størrelse på bagen....

Noen som har erfaring med dette?...

 

Og en siste ting... Kommer man seg inn på toget med tvillingvogn....? :)

 

takker for alle tips....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ;-)

Er som deg ute og titter etter søskenvogn...Jeg har funnet ut at jeg vil ha muligheten til å ha de vendt mot meg,og da er valget mindre...Har kikket litt på Emmaljunga Twin Cerox men syns det ser veldig trangt ut for den største,så det måtte evt blitt den andre typen...Ellers har jo også Basson,Brio og Simo den type vogn(4-hjulinger med vendbar sittedel),men tror jeg kommer til å ende opp med ei Simo søskenvogn,da det på noen av de er 'delevegg' mellom setene og hardbag til den minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som kjøpte Emmaljunga søskenvogn, og hun måtte bytte den ut veldig fort. Ble så trangt for den største. Hun endte opp med en Carena søskenvogn som hun er veldig fornøyd med, men jeg vet ikke hvor de selger den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...